רכב

יבואנית הרכב סמלת מציגה חידושים במותג JEEP

במסגרת השינויים תתבצע הרחבה והעמקה של הצע דגמי המותג וחבילות ייחודיות, ביניהן ייבוא רוביקון קצר (RUBICON 2D), רוביקון 392, חבילת XTREME RECON ועוד
מערכת ice |  2
JEEP WRANGLER
סמלת, יבואנית רכבי היוקרה שטח וספורט המובילה בישראל, שמחה לבשר על סדרת של חידושים בפעילות מותג הרכב "JEEP" בישראל. המהלך מגיע בסיום תהליך ממושך ואינטנסיבי שנערך בחודשים האחרונים מול היצרן ולאור הכרת היצרן בחשיבות האסטרטגית של השוק הישראלי והצרכים של הנהג הישראלי.
במסגרת השינויים תתבצע הרחבה והעמקה של הצע דגמי המותג וחבילות ייחודיות, ביניהן ייבוא רוביקון קצר (RUBICON 2D), רוביקון 392, חבילת XTREME RECON ועוד. בנוסף, היצע המנועים יורחב ויגדל, כדי לתת מענה לכל צרכי הלקוחות בדגש על ג'יפים ותיקים מסוג V6 3.6L eTorque ומסוג V8 6.4L HEMI 470HP. מעבר לכך, התבצע מהלך של התאמת מחירונים כפועל יוצא של אסטרטגיית תמחור חדשה.
 
החל מהרבעון הרביעי של 2022 החברה צפויה להשיק בהדרגה שני דגמי SUV עם הנעת פלאג־אין מתקדמת, ובהמשך צפויים להגיע לישראל גם רכבי השטח של המותג. הרכב הראשון של המותג, שישווק באירופה ועבר לאחרונה תקינה אירופית, מכונה "COFFEE 01". הרכב משלב מנוע בנזין ומנוע חשמלי, ובאמצעות סוללה גדולה במיוחד, הוא מסוגל להשיג טווח חשמלי נטו של עד כ-150 ק"מ בתקן WLTP ולהאיץ מאפס ל-100 קמ"ש ב-5 שניות. מחירו בגרמניה, שוק היצוא הראשון של הרכב, מתחיל בכ-50 אלף יורו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גיפ
    אריה 02/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה ממש מתחיל להיות מצחיק אבל גם עצוב. ממתי גיפ שזה במקור רכב שטח חזק ש מיועד ל עבודה קשה או ל צבא נהפך בעדי מקדמי מכירות ל "פרמיום"?????זה ש הצליחו. לנפח מחירים זה עדיין לא הופך שום כלי רכב ל פרמיום!! אם רוצים רכב פרמיום חשמלית תקנו סיניות שהן באמת פרמיום עם כל ה מתחייב ב טיב הרכבה חומרים פינוקים ו בטיחות גם לרוב. וגם תשלמו פחות ו בהרבה . אין כיום ל עולם ה מערבי תשובה ל רכבים ה סיניים בכל קטגוריה ..אז מנסים להפחיד מ סיניות..לא יעזור להם.
    סגור
  • 1.
    הרכב המועדף בעולם התחתון הישראלי (ל"ת)
    יוני 10/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור