כסף וצרכנות

זו ענקית הרכב שנכנסת לתחום חדש ומפתיע

יצרנית רכבי השטח ג'יפ הודיעה על שיתוף פעולה עם יצרנית של קורקינטים חשמליים. התוצאה: קורקינט מוזר במיוחד, שעולה הרבה יותר מהמחיר האמתי שלו
מערכת ice |  1
קורקינטים (צילום מערכת אייס)
השם Jeep מוכר בזכות רכבי השטח היוקרתיים של היצרנית האמריקאית הוותיקה, שהחלה את דרכה כיצרנית רכבים צבאיים והפכה לשם הגנרי לרכב שטח.  כעת, משיקה ג'יפ מוצר מסוג חדש ומאוד לא צפוי: קורקינט חשמלי.
אתמול (שלישי) חשפה החברה שיתוף פעולה עם יצרנית המיקרו-רכבים Razor, במסגרתה יצרו השתיים יחד קורקינט חשמלי תחת השם Jeep RX200, שכפי שניתן לצפות מרכב שנושא את לוגו ג'יפ, מיועד לרכיבות שטח.
 
הקורקינט המדובר מגיע עם צמיגי אוויר פניאומטיים רחבים בקוטר 8 אינץ', האמורים להעניק חוויית רכיבה חלקה גם על שבילים לא סלולים, גוף מתכת צבועה ירוק חאקי במשקל של 18 ק"ג ומשטח עמידה רחב. עם זאת, הוא לא בדיוק ישרוד רכיבות באמצע המדבר: המהירות המקסימלית שלו היא 19 קמ"ש (המהירות המותרת לקורקינטים חשמליים בארץ היא 25), וחיי הסוללה שלו מגיעים ל-40 דקות בלבד – כלומר טווח מקסימלי של 13 ק"מ.
לפי דיווחים ברשת, הקורקינט החשמלי של ג'יפ אמור להתחיל להימכר בקרוב באתרי רייזור ואמזון תמורת מחיר של 500 דולר (כ-1,610 שקל). עם זאת, לפי בדיקת ice, אותו דגם בדיוק, מלבד לוחית הרישוי עם לוגו ג'יפ, זוג הפנסים הקדמיים המורכבים כתוספות אחרי הייצור על גבי הכידון והצבע הירוק, נמכר בחנות של החברה תמורת 280 דולר (כ-900 שקל) בלבד – כלומר, הלוגו של יצרנית הרכב, זוג הפנסים והצביעה עולים 120 דולר (כ-710 שקל).
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זו וזה. כותרות משהו (ל"ת)
    כן 02/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור