כסף וצרכנות

הקורקינט המוזר בעולם ישראלי – ובקרוב גם יימכר בארץ

אחת מיבואניות הרכב הגדולות בישראל הודיעה כי תתחיל למכור בקרוב קורקינט "4X4" ראשון מסוגו בעולם – שמפותח על ידי חברה ישראלית
מערכת ice |  3
קורקינטים (צילום מערכת אייס)
כלי רכב חדש בדרך לכבישי (ומדרכות) ישראל: קבוצת מאיר, יבואנית מותגי הרכב וולוו והונדה, הודיעה היום (ראשון) על חתימת הסכם שיווק לשלוש שנים עם Mia Dynamics, חברה ישראלית שמפתחת כלי רכב חשמליים זעירים בעלי ארבעה גלגלים. ההסכם יוביל לכך שבקרוב יתחיל להימכר בישראל Mia Four, מעין קורקינט "4X4", או טרקטורון שעליו רוכבים בעמידה.
הרכב המוזר, שמכונה באנגלית QuadBoard, נראה כמו קורקינט רכב מאוד עם ארבעה צמיגי אוויר בקוטר של 13 ו-15 אינצ' סוללה נשלפת בעלת טווח נסיעה של עד 45 ק"מ, וכידון מתקפל לאחסון ונשיאה. מחירו טרם נמסר, אך מן הסתם מדובר על כמה וכמה אלפי שקלים.
 
מי שתמכור את הכלי הזה היא MEU, מאיר אלקטריק יוטיליטיז, חברת-בת של קבוצת מאיר שכבר מחזיקה ברישיונות ייבוא בלעדיים של קורקינטים ורכינועים של המותגים Segway-Ninebot מקבוצת שיאומי, Bird והאופנועים החשמליים NIU.

יצחק קלדרון, מנכ"ל ומייסד מיה דיינאמיקס, אמר כי "אנו מתרגשים להתקשר עם MEU וקבוצת מאיר כמשווק בלעדי של החברה בישראל", והוסיף כי מעמדה של החברה יעזור ל"הפצה והחדרת ה-Mia Four לשימושים שונים ולסקטורים שונים בישראל".
דניאל אינגבר, מנהל פעילות MEU, קרא למכשיר "פתרון אידיאלי לרכיבה בעיר ובשטח עבור לקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים. הכלי החדש עומד בסטנדרטים הגבוהים שלנו: איכות ובטיחות לצד חדשנות והנאה", וציין כי החברה "שואפת להיות שחקן משמעותי בתחום המיקרו-מוביליטי ולהוביל הגדרת סגמנט חדש של כלי תחבורה חשמליים זעירים, בעלי סטנדרט חדש של בטיחות ויעילות לצד חווית רכיבה מהנה ומרגשת, מתוך כוונה להפוך למותג מוביל בקידום מציאות ירוקה, משולבת עם חוויית רכיבה בטוחה ומרגשת יותר".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רק זה היה חסר לנו ברחובות
    nlo 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד מטרד להולכי הרגל במדרכות ולנהגים בכבישים.
    סגור
  • 1.
    רחב מדי למדרכות תלאביב החסומות בכלי רכב חונים ופחי אשפה (ל"ת)
    הולך רגל 02/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • א
    אבי 02/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין צורך לנסוע על מדרכות זה מיועד לשבילים לאופניים
    סגור