רכב

הרכבת הקלה תיפתח בקרוב? צפו בתרגיל חירום שנערך בת"א

בצל השמועות על השקת פעילות הרכבת הקלה בת"א כבר בחודש הבא, הבוקר דוברות המשטרה בעיר מאשרת שקיימה בשבוע שעבר תרגיל חירום ברכבת הקלה. התרגיל נערך בתחנת ארלוזורוב של הקו האדום
מערכת ice |  1
הדמיית הרכבת הקלה בשד' ירושלים יפו (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של נת"ע)
בצל השמועות על השקת פעילות הרכבת הקלה בת"א כבר בחודש הבא, הבוקר דוברות המשטרה בעיר מאשרת שקיימה בשבוע שעבר תרגיל חירום ברכבת הקלה. התרגיל נערך בתחנת ארלוזורוב של הקו האדום, בהובלת הרק"ל, בשיתוף מד"א ומאבטחי חברת נת"ע. במסגרת התרגיל התאמנו הכוחות בפינוי נפגעים מתוך התווך התת קרקעי.
כזכור, הרכבת הקלה עוררה (שוב) לא מעט מחלוקת בשבוע שעבר. לדבריו של ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, הרכבת הקלה תתחיל בהעלאת נוסעים כבר במהלך חודש יולי הקרוב ברחבי אם המושבות.
  
על פי הדיווח, בלשכתה של השרה רגב בכלל לא הזכירו עדיין כל תאריך פתיחה, ולמעשה ההצהרה של גרינברג היא הפעם הראשונה בה יש תאריך נקוב לתחילת ההפעלה של הרכבת שכבר ידעה לא מעט דחיות.
 
חברת נת״ע מסרה בתגובה: ״טרם נקבע תאריך פתיחה רשמי לקו האדום, וסוגיית אישור בטיחות ההפעלה עדיין נמצאת על הפרק. תאריך הפתיחה יקבע בתאום עם משרד התחבורה ולאחר קבלת כל האישורים הנדרשים. נת"ע עושה כל מאמץ אפשרי על מנת לזרז את הפתיחה״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כישלון מהדהד
    stich 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על מי חתום כישלון הרכבת הקלה ? חריגות של מאות מיליונים ודחיות אין סופיות . כדאי להודות , אין לנו ולתכנון שום דבר משותף .
    סגור