רכב

בצל המלחמה: טסלה מגיעה לקטאר, כמה תעלה שם המכונית?

חברת המכוניות החשמליות טסלה, מרחיבה את פעילותה וכעת היא מתחילה לפעול גם בקטאר. מבחינת מחירים דגם טסלה 3, נמכרת במחיר של 164,990 ריאל, שהם שווי ערך לכ-164 אלף שקל, סכום גבוה פי כמה וכמה מהמחיר של אותו דגם בישראל
מערכת ice | 
טסלה (צילום unsplash)
טסלה, ממשיכה להרחיב את פעילותה ברחבי העולם וכעת לפי פרסום רשמי של טסלה, היא נערכת ובעוד כמה חודשים היא מתכננת להיכנס לשוק בקטאר. בשלב הראשוני במהלך, כפי שהיה בישראל, החברה כבר פתחה אתר של טסלה בקטאר בו נכון לעכשיו ניתן להזמין את רכבי החברה. לאחר מכן, היא מתכננת לפתוח סוכנות ראשונה של טסלה ועמדות טעינה צפויים להיחנך במהלך השנה הבאה. 
כמו כן, אתר טסלה קטאר, מפרט גם מחירי דגמי החברה השונים ללקוחות המקומיים והמחירים נמוכים משמעותית מאלה המוצעים לישראלים, אשר צריכים לשלם גם מס קנייה בגובה של 20% בעת רכישת רכב חשמלי, אשר אמור להתייקר גם הוא בעוד פחות משבוע. כיוצא מכך, מחירה של מודל טסלה 3 חדשה לגמרי ברמת הגימור הבסיסית עולה כעת בקטאר 164,990 ריאל, שהם שווי ערך לכ-164 אלף שקל. 
 
אולם, בתוספת המסים, מחיר הטסלה לצרכן הישראלי עולה נכון לעכשיו 205,630 שקל ואילו בקטאר לאחר מסים ומכסים, מגיע מחירה של אותה טסלה ל-168,490 ריאל שהם כ-167 אלף שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה