רכב

וולוו חוגגת הישג: זו הסיבה לעליית המכירות של יצרנית המכוניות

ענקית המכוניות השבדית "וולוו" הכריזה על שבירת שיא חדש במכירות לשנת 2023. על פי הנתונים שחשפה, נרשמה עלייה משמעותית בנתוני המכירות בשל הביקוש הרב למכוניות החשמליות
מערכת ice | 
רכב חשמלי של וולוו (צילום WhatCar?)
חברת המכוניות השבדית "וולוו", הודיעה אתמול (שישי), על שבירת שיא חדש בגזרת המכירות בשנת 2023. על פי הנתונים שהציגה, יצרנית המכוניות ציינה כי הסיבה לעלייה המשמעותית בשיא המכירות, נובעת מהביקוש הגבוה במכוניות החשמליות.
על פי פרסום של כלכליסט, החברה ציינה כי אחוזי המכירות של שנה שעברה צמחו ב-15% ועמדו על 708,716 מכוניות. אותה עלייה משמעותית בנתוני המכירות, נובעת בשל הביקוש של קהל הלקוחות לרכבים חשמליים. אותו ביקוש גרם לעלייה המכירות אשר צמחה ב-70% לעומת שנת 2022. 
לאור אותו הישג משמעותי שקטפה, יצרנית המכוניות "וולוו" מסרה בתגובה: "שיא כל הזמנים במכירות הוא הוכחה לאוסף המוצרים החשמליים החזק של וולוו בשילוב עם שרשרת אספקה חזקה יותר". 
לצד זאת, באפריל האחרון, הודיעה חברת "וולוו" על שיתוף הפעולה העסקי החדש של עם  הסטארטאפ הישראלי CorrActions. על פי הדיווח, יצרנית המכוניות השבדית השקיעה בחברת הסטאראפ הישראלית על ידי קרן ההשקעות Volvo Cars Tech Fund. במסגרת פעילותה, וולוו הובילה את סבב גיוס A של CorrActions, אשר הצליחה לגייס מהקמתה בסיד ופרה סיד 2.7 מיליון דולר.
הסטארטאפ הישראלי של חברת "CorrActions" בו השקיעה יצרנית המכוניות השבדית, פיתח טכנולוגיה למניעת תאונות באמצעות ניטור הפעילות המוחית של הנהג. טכנולוגיית התוכנה של החברה מבצעת ניתוח מבוסס AI של תנועות שרירים בלתי-מודעות שמשקפות את הפעילות המוחית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה