רכב

מהפכה בכביש 6: זה מה שירוויחו מאות אלפי נהגים

בהודעה ללקוחות נכתב: "נהנים מנסיעות בכביש 6, כביש 6 חוצה צפון והנתיב המהיר לתל אביב ומקבלים חשבונית אחת מרוכזת בסוף החודש. לצפייה וניהול כבישי האגרה בחשבונכם, בכפוף לתנאי השירות ולהסכם הצטרפות כביש 6. תשלום לפי מנוי וידאו. מימוש השירות 24 שעות לאחר הרישום"
מערכת ice | 
כביש 6 (צילום פלאש 90/ ענת חרמוני, unsplash)
כביש 6 הגיע לאפליקציית החנייה הפופלרית פנגו ומצטרף לשירות כבישי האגרה שהיא מציעה. בהודעה למנויים נשלחה הודעה המבשרת על מבצעים ברישום חד פעמי, בקלות וללא תוספת עלות.
בהודעה ללקוחות נכתב: "נהנים מנסיעות בכביש 6, כביש 6 חוצה צפון והנתיב המהיר לתל אביב ומקבלים חשבונית אחת מרוכזת בסוף החודש. לצפייה וניהול כבישי האגרה בחשבונכם, בכפוף לתנאי השירות ולהסכם הצטרפות כביש 6. תשלום לפי מנוי וידאו. מימוש השירות 24 שעות לאחר הרישום".
 
רק השבוע, ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ דוד ביטן, התכנסה לדיון המשך שעסק ביוזמה לפטור מילואימניקים מתשלום בכבישי אגרה בנסיעה למילואים, לבקשת ח"כ מיכל וולדיגר. כבר בפתח הדיון הודיע היו"ר ביטן כי חברת דרך ארץ הודיעה לו שקיבלה החלטה לוותר על הקנסות ממילואימניקים שלא שילמו חשבון בזמן.  בנוסף ביקש היו"ר ביטן משר הביטחון להפעיל את סעיף 8 בחוק כבישי אגרה, המאפשר לו, בהסכמת שר התחבורה ושר האוצר, להוציא צו שיפטור את משרתי המילואים מתשלום בכבישי אגרה.
בדיון ציין סמנכ"ל הכספים של דרך ארץ, זהר פכט, כי החברה המתינה לנתונים ממשרד הביטחון כדי לדעת מי הוא איש מילואים, אך עדיין לא קיבלה אותם ולאחר מכן תשב עם החשב הכללי. היו"ר ביטן אמר כי הובהר לו שעניין הקנסות נפתר ואם יושתו קנסות על מילואימניקים הם יבוטלו. הוא הוסיף כי הצבא נותן כל כך הרבה לחיילים אז הבעיה היא לא הכסף הקטן הזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה