כסף וצרכנות

חיילי מילואים? זו ההלוואה המיוחדת שתוכלו לקבל מהמדינה

"מסלול משרתי מילואים" להלוואות בערבות מדינה לעסקים בבעלות משרתי מילואים בהיקף של 1 מיליארד שקל יוצא לדרך
מערכת ice | 
צילום האגודה למען החייל, shutterstock
שר האוצר, בצלאל סמוטריץ׳, והחשב הכללי בבנק ישראל, יהלי רוטנברג, הודיעו היום (שלישי) על פתיחת המסלול המיוחד להלוואות בערבות מדינה לעסקים הנמצאים בבעלות של משרתי מילואים.
מסלול משרתי מילואים נועד לסייע למשרתי מילואים אשר בבעלותם עסקים עם מחזור הכנסות שנתי של עד 10 מיליון שקל ואשר שירתו למעלה מ-30 יום מתחילת המלחמה, להתמודד עם קשיי תזרים מזומנים וצרכי הון חוזר, זאת בתנאים מועדפים וללא צורך בהוכחת ירידה בהכנסות העסק.
 
במסגרת המסלול יינתנו הלוואות בתנאים אטרקטיביים וייחודיים, תוך הגבלת הריבית המקסימלית לשיעור ריבית הפריים, מתן גרייס על תשלומי הקרן לתקופה של עד שנה, סבסוד הריבית על ידי המדינה בשנה הראשונה להלוואה, ערבות מדינה בשיעור מוגדל, וללא כל בטוחות כספיות מטעם העסק.
משרתי מילואים שהם בעלי עסקים אשר הגישו בקשה למסלול "חרבות ברזל" זכאים להסב את ההלוואה למסלול מילואים באמצעות פנייה לנותן האשראי ממנו נלקחה ההלוואה ובהתאם לתנאי המסלול. הגשת בקשה לקבלת הלוואה במסגרת "מסלול משרתי מילואים" תעשה באופן נגיש, פשוט ודיגיטלי, החל ממחר (יום ד'), באמצעות טופס קצר באתר האינטרנט של הקרן.
שר האוצר, בצלאל סמוטריץ' מסר: "מדינת ישראל שמה את משרתי המילואים במרכז ומחויבת לעשות כל שיידרש על שיקבלו את המעטפת הרחבה והמקיפה ביותר. כחלק מהצעדים המקודמים בתכנית "מגוייסים למילואים", הודענו היום מסלול ייעודי בקרן ההלוואות בערבות מדינה עבור בעלי עסקים שהם משרתי מילואים, במטרה לסייע להם להתמודד עם קשיים תזרימיים נוכח מצב החירום שפקד את המשק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה