קריירה ולימודים

מרצה מהאונ' העברית מכחישה את מקרי האונס של חמאס: "ישראל משקרת"

נדירה שלהוב-קיבורקיאן, פרופסור לקרימינולוגיה ולעבודה סוציאלית באוניברסיטה העברית בירושלים, הושעתה מתפקידה לאחר שפקפקה במקרי האונס של חמאס בנשים ישראליות

מערכת ice |  1
מחאה נגד הטרדות מיניות בישראל (צילום פלאש 90/ יעקב בנימין)
האוניברסיטה העברית השעתה היום (שלישי) את פרופ' נדירה שלהוב-קיבורקיאן לאחר שהכחישה בפרהסיה את מקרי האונס בשבעה באוקטובר והאשימה את מדינת ישראל ברצח עם. לדבריה של הפרופ': "זה הזמן לבטל את הציונות. הישראלים ישתמשו בכל שקר. התחילו בתינוקות, המשיכו באונס, והם ימשיכו עם מיליון שקרים אחרים. הפסקנו להאמין להם, אני מקווה שהעולם יפסיק להאמין להם", אמרה.
כשהיא נשאלה על הדו"ח המיוחד של האו"ם על הפשעים המיניים של חמאס במתקפת ה-7 באוקטובר, היא האשימה את מדינת ישראל ואמרה שזו בושה למדינה שמנצלת גופות של נשים ומיניות של נשים כדי לקדם אג'נדה פוליטית, כדי לקדם הרג, נישול, התעללות ואונס. 
 
מהאוניברסיטה העברית נמסר בתגובה: "האוניברסיטה העברית דוחה בשאט נפש את כלל אמירותיה המעוותות. האוניברסיטה העברית גאה בהיותה מוסד ישראלי, ציבורי וציוני. כבעבר, ראשי האוניברסיטה חוזרים על קריאתם לפרופ' למצוא לעצמה בית אקדמי אחר תואם את עמדותיה בשלב זה, ועל מנת לשמור על אקלים בטוח בקמפוס לטובת הסטודנטים והסטודנטיות שלנו - האוניברסיטה החליטה להשעותה מהוראה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתאימה לעבוד בעזה
    מירי 03/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שתלך לעבוד בעזה
    סגור