קריירה ולימודים

הישג: אנבידיה מעניקה את הפרס היוקרתי להייפר גלובל הישראלית

חברת הייפר גלובל זכתה בפרס הרייזינג סטאר היוקרתי לדרום אירופה והמזרח התיכון בטקס פרסי השותפים של חברת אנבידיה לשנת 2024

מערכת ice | 
איתי אהרון (צילום ענת קזולה)
ביום חמישי האחרון הוכרזו הזוכים בפרס הרייזינג סטאר היוקרתי של חברת אנבידיה לשותפים לשנת 2024, חברת הייפר גלובל הישראלית, העוסקת במתן פתרונות מחשוב לחברות טכנולוגיות המפתחות מוצרים, זכתה בפרס חשוב זה לאזור דרום אירופה והמזרח התיכון. הפרסים הוענקו באירוע וירטואלי של NVIDIA EMEA Partner Day.
היכולת של הבינה המלאכותית לשנות, לשפר ולשדרג את האופן שבו תעשיות שלמות פועלות, מסייע בפתרון אתגרים מורכבים עמם מתמודדים עסקים, חוקרים וממשלות ברחבי העולם.
 
השותפים  של חברת NVIDIA נמצאים בחזית השינוי הזה ואנבידיה מציגה יכולת טכנולוגית חדשנית מתקדמת, שיכולה לסייע לארגונים להתייעל באופן חסר תקדים שמשפר את יכולת קבלת ההחלטות בהם ומזרז את תהליכי העבודה.
חברת הייפר גלובל זכתה בפרס הרייזינג סטאר לדרום אירופה והמזרח התיכון בטקס פרסי השותפים של NVIDIA EMEA 2024 על הצטיינותה במתן פתרונות מבוססי טכנולוגיות מיחשוב של אנבידיה למגוון לקוחות רחב. בשנת 2023 תמכה הייפר גלובל באחד מהפרויקטים הגדולים ביותר באזור ובכך האיצה את קצב הצמיחה שלה.
איתי אהרון מנכ"ל הייפר גלובל אנטרפרייז: "אנו שמחים להיבחר כזוכים בפרס הרייזינג סטאר לדרום אירופה והמזרח התיכון בטקס פרסי השותפים של חברת אנבדיה.  כשותף עלית של אנבידיה בתחום פתרונות המיחשוב ופתרונות AI לחברות טכנולוגיה, אנו מביעים את הערכתנו הרבה לצוותי המכירות ועובדי החברה, על עבודתם המקצועית ותרומתם הגדולה לקבלת הפרס. אנו מבקשים להודות גם לצוות אנבידיה בישראל על השותפות והתמיכה בנו."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה