קריירה ולימודים

אפל לעובדים: הקורונה נגמרה, חזרו למשרד

מנכ"ל החברה שלח מייל לעובדים, בו הוא מודיע להם כי עידן העבודה מהבית נגמר והם יהיו חייבים להגיע למשרד לפחות רוב הזמן
יאיר מור |  1
משרד ביתי (צילום pexels)
עובדי אפל חוזרים למשרדים: מנכ"ל החברה, טים קוק, שלח בימים האחרונים מייל לכל העובדים, בו הודיע כי החל מספטמבר הקרוב הם יידרשו להגיע לעבודה במטות החברה ברחבי העולם, כך חשף אתר The Verge.
"למרות כל מה שהצלחנו להשיג בזמן שרבים מאיתנו היו מופרדים, האמת היא שהיה חסר לנו משהוא חיוני בשנה הזו: אחד את השני", כתב קוק. "שיחות וידאו צמצמו את המרחק בינינו, ודאי, אך יש דברים שהן פשוט לא יכולות לשכפל".
אפל תאפשר לעובדים גמישות מסוימת: לפי קוק, רוב העובדים יוכלו להגיע לעבודה שלושה ימים בשבוע, ולעבוד עוד יומיים בשבוע מהבית. עובדי צוותים שייקבע שעבודתם מחייבת נוכחות פיזית קבוצתית יצטרכו להגיע לעבודה ארבעה או חמישה ימים בשבוע. בנוסף, כלל העובדים יוכלו לבקש ממנהליהם לעבוד מהבית במשך שבועיים בשנה - אך מנהלים יוכלו להחליט האם לאשר כל בקשה כזו או לדחות אותה.
אפל מאז ומעולם נחשבה לאחת החברות שפחות מעודדות עבודה מהבית. לאור העובדה שחלק מהמוצרים עליהם עובדים בה חייבים להישמר בחדרים מאובטחים כדי לא לדלוף לתקשורת, ברור למה החברה מעדיפה שהעובדים יגיעו ויעבדו מהמשרדים שהיא יכולה לשלוט עליהם.
טים קוק סיים את מכתבו לעובדים באומרו ש"לעת עתה, תנו לי פשוט להגיד שאני מצפה בכליון עיניים לראות את פניכם. אני יודע שאינני בודד בגעגועי לרחש הפעילות, האנרגיה, היצירתיות ושיתוף הפעולה של פגישותנו הפיזיות ותחושת הקהילה שבנינו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מודל היברידי מודל מנצח
    גמל 06/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מודל היברידי מודל מנצח. עובדים מרוצים שנותנים יותר. המעסיק בטח מרוצה וחוסך. כולם מתחלקים ב-3 שעות ביום בזבוז זמן נוראי בפקקים
    סגור