קריירה ולימודים

התחרות התחילה: מי תהיה החברה המובילה בשירות לקוחות השנה?

תחרות המצוינות בשירות וחווית לקוח של המרכז הישראלי לניהול יוצאת לדרך עם סגירת הגשת המועמדות. ההכרזה על החברה המנצחת תתקיים באוקטובר. זו רשימת המועמדות
מערכת ice | 
חברות הייטק (צילום pexels)

תחרות המצוינות בשירות וחווית לקוח של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) לשנת 2021 סגרה את שלב הגשת העבודות למועמדות בתחרות. התחרות מתקיימת זו השנה ה- 18 במטרה לקדם את המודעות לשירות מצטיין בישראל ולהוקיר פעילות של חברות וארגונים מהמגזר העסקי והציבורי בישראל, אשר ביצעו מהלכי שיפור יוצאים מן הכלל בתחום השירות.

במסגרת התחרות, מזמין המי"ל חברות וארגונים בישראל להגיש את מועמדותם על מהלכי שיפור שירות אשר הובילו בארגון, מהלכים המהווים קפיצת מדרגה משמעותית וניתן להתרשם ולמדוד את תוצאותיהם.
החברות אשר הגישו את מועמדותן השנה: DHL Express ישראל, איילון חברה לביטוח, אלטמן בריאות, המרכז הרפואי הדסה עין כרם, הראל ביטוח ופיננסים, מכבי שירותי בריאות, עיריית ירושלים, עיריית קריית אונו, עיריית שדרות, קבוצת ח.י, קבוצת ישראכרט, קופת חולים מאוחדת, קירוסקאי פלבם, שירות התעסוקה הישראלי, שירותי בריאות כללית.
גם השנה, כבכל שנה, מהלכי השירות בתחרות מחולקים לקטגוריות, כאשר בכל אחת מהן יוכרז זוכה בהתאם למספר קריטריונים המוגדרים מראש עבור כל אחת מהן.
 שש הקטגוריות שיבחנו בהן החברות הן השירות כשותף אסטרטגי, שירות בעולם טכנולוגי ודיגיטלי, "השירות מתחיל מבפנים", פשטות בשירות, שירות במגזר הציבורי ושירות בעידן הקורונה – קטגוריה חדשה שנוספה השנה לאור השפעת משבר הקורונה על תחום שירות הלקוחות.

זיו מנדל, יו"ר המרכז הישראלי לניהול

ההכרזה על הזוכים תהיה במסגרת כנס שירות וחווית לקוח השנתי של המי"ל, אשר יתקיים במהלך חודש אוקטובר 2021, בהשתתפות מאות מנהלים, יועצים ובכירים בתחומי השירות, השיווק והניהול בישראל. צוות השיפוט של התחרות מונה כ-70 שופטים, ביניהם מנכ"לים, סמנכ"לים, אנשי יעוץ ומחקר, ואנשי אקדמיה העוסקים בהוראה פעילה במוסדות להשכלה גבוהה. כל עבודה המוגשת בתחרות נקראת ומוערכת ע”י 10-7 שופטים, ובמקביל נערך סקר לקוחות בשיתוף חברת SQ ובו מדרגים הלקוחות את השירות אותו הם מקבלים מהארגונים המתמודדים.
זיו מנדל, יו"ר המרכז הישראלי לניהול, התייחס לסגירת רשימת המועמדים ואמר, "נושא השירות וחווית הלקוח ממשיך לצבור תאוצה ולתפוס מקום מרכזי בקרב ארגונים הן במגזר העסקי והן במגזר הציבורי, והמהלכים המתמודדים בתחרות מספקים הוכחה לכך. גם השנה, מתמודדים על הזכייה בקטגוריות השונות מהלכי שירות פורצי דרך שעוד יישארו איתנו גם בעתיד הרחוק".  

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה