קריירה ולימודים

החברה שמאפשרת לארגונים וחברות לתפעל עובדים בשטח מגייסת עובדים

חברת הסטארטאפ קונקטים (connecteam) מתרחבת ומגייסת כ-240 עובדים למשרדים בתל אביב, לחברה כ-10,000 לקוחות בישראל ובצפון אמריקה, ביניהם: סודהסטרים, תנובה, ישרוטל, פוקס, נייקי, yes, Sodexo, מקורות ועוד
כפיר אדר | 
חלל עבודה (צילום עידן גור)
קונקטים (Connecteam), חברת הסטארט-אפ שמאפשרת לארגונים וחברות לנהל, לתפעל ולתקשר עם עובדי השטח שלהם באמצעות אפליקציה פשוטה ממשיכה לצמוח ומגייסת כ- 240 עובדים למשרדיהם בתל אביב.
חברת הסטארט-אפ שפונה לחברות שלעובדיהן אין גישה למייל ולמחשב ארגוני, מאפשרת להן להקים בקלות אפליקציה פנים-ארגונית לניהול תקשורת ותפעול עובדים, ולעבור לדיגיטציה מלאה בכלל התהליכים המתרחשים בארגון. החברה מאפשרת ללקוחותיה לפתח את האפליקציה בצורה פשוטה, ללא צורך בידע מוקדם בתכנות. לאפליקציה ניתן להכניס אפשרויות שונות כמו צ'ט ארגוני, ספר טלפונים, הודעות, שעון נוכחות, הדרכות, ניהול משמרות ומשימות ועוד. לאחר פיתוח האפליקציה, עובדי הארגון מקבלים סמס לנייד עם קישור להורדת האפליקציה.
החברה נוסדה בשנת 2015, ומונה כ-90 עובדים בישראל. לחברה כ-10,000 לקוחות בישראל ובצפון אמריקה, ביניהם: סודהסטרים, תנובה, ישרוטל, פוקס, נייקי, yes, Sodexo, מקורות ועוד. החברה נמצאת בצמיחה גדולה בשנה האחרונה, וכדי לענות על הביקוש הרב ועל מספר הלקוחות שהולך וגדל, מגייסת בימים אלה מגייסת עשרות נשות ואנשי מקצוע במגוון תפקידים בתחומי פיתוח full stack, Dev-Ops, Analysts,  Marketing, Product marketing, Designers, Account Executives customer success, וגם משרות HR ועוד.
שרי בן שמחון, מנהלת משאבי אנוש, קונקטים: "קונקטים נמצאת בצמיחה אדירה. רק בחצי השנה האחרונה הגדלנו את מצבת העובדים מ-25 ל-90, כאשר התוכנית היא  לשלש את כמות העובדים בשנת 2022. מדובר באתגר עצום לחברה, לא רק מבחינת הגיוסים עצמם ובחירת העובדים הטובים ביותר לתפקידים השונים, אלא גם באופן הקליטה של כל עובד, הענקת הכלים שהוא או היא צריכים כדי להצליח, וכל זאת תוך יצירת חיבור לתרבות הארגונית והחברתית. כל אחד מהעובדים שלנו הוא עולם ומלואו וכל אחד מהם מהווה תוספת ליצירת תשתיות חזקות שיתאימו לצמיחה המהירה של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה