קריירה ולימודים

מיקרוסופט במהלך חסר תקדים: מגייסת אלפי עובדים בישראל

מיקרוסופט הודיעה הבוקר על מהלך חדש שתתחיל בו כבר בימים הקרובים ובמסגרתו תגייס עוד אלפי עובדים, ובנוסף תקים עוד שני קמפוסים לחברה בתל אביב ובהרצליה
מערכת ice |  4
קמפוס מיקרוסופט (צילום זיו קורן)

מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח הודיעה היום על כוונתה להכפיל את מספר עובדיה בארבע השנים הקרובות – מכ-2000 לכ-4500. בימים אלו פועלת החברה לגייס באופן מיידי מאות עובדות ועובדים חדשים למגוון משרות חדשות, החל מתפקידי ניהול בתחומי הפיתוח ועד למשרות סטודנט. בשנה וחצי האחרונות גדל ב-30% מספר עובדי החברה, הפועלים כיום בהרצליה, חיפה, תל אביב ונצרת.

לאור הזינוק הצפוי במספר העובדים, מיקרוסופט תפתח בשנים הקרובות חמישה מרכזי פיתוח חדשים בישראל החברה הודיעה גם על הקמת קמפוס חדש בתל אביב שיתפרס על פני 25 אלף מ"ר ויאכלס יותר מ-1,000 עובדים ומרכז חדש בהרצליה בגודל של 17 אלף מ"ר ויאכלס 1,000 עובדים גם כן ושצפוי להיבנות בסמוך לקמפוס המתקדם שפתחה החברה בעיר לפני כשנה.
בנוסף, שני מרכזי פיתוח חדשים ייפתחו בשנה הבאה בירושלים ובבאר שבע, במטרה להתרחב גיאוגרפית ולמשוך לשורות החברה עובדים מהפריפריה ומאוכלוסיות עם ייצוג חסר בתעשיית ההייטק, דוגמת הציבור החרדי והציבור הערבי-ישראלי. מיקומו של האתר החמישי טרם נקבע והוא יוחלט בעתיד הקרוב, תוך התחשבות ברצון החברה להנגיש את העבודה בה לאוכלוסיות מגוונות ולאפשר לעובדים המעדיפים לעבוד מהמשרד לצמצם את זמן הנסיעה אליו מביתם.
מיקרוסופט בחנה את השפעות מודל העבודה ההיברידי שלה על עובדיה, ומהממצאים עולה כי עובדי החברה רוצים לחלק את זמן עבודתם בין עבודה מרחוק לעבודה מהמשרד. עוד עלה מהממצאים, כי יכולת העובדים לבחור ולשלב בין האפשרויות השונות מובילה לשביעות רצון גבוהה יותר ולגמישות ארגונית.
 

מיכל ברוורמן-בלומנשטיק, צילום: יוסי זליגר

מיכל ברוורמן-בלומנשטיק, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח: "הקמת מרכזי הפיתוח החדשים של מיקרוסופט בישראל והתוכניות לגייס אלפי עובדים, מעידים על החשיבות העצומה שמיקרוסופט מייחסת לפעילות הפיתוח שלה בישראל ולאמון הנדיר שלה בטאלנט הישראלי. מרכזי הפיתוח החדשים יסייעו לנו להמשיך לצמוח, לגייס לשורותינו את האנשים המוכשרים ביותר ולבנות את טכנולוגיות המחר. אנו רוצים שמיקרוסופט תהיה בית אפשרי לכל מועמד ומועמדת מתאימים בכל רחבי הארץ, ולכן אני שמחה במיוחד על שאנו מגיעים לראשונה לירושלים ולבאר שבע. במיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח קיימות כ-30 קבוצות מוצר שונות המובילות חלק ניכר ממוצרי הליבה של מיקרוסופט העולמית, ושותפות לפיתוח וייצור טכנולוגיות מתקדמות במגוון תחומים כגון אבטחת מידע, ענן, Big Data, בריאות דיגיטלית, נהיגה אוטונומית, בינה עסקית ומכשירי Surface".

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    למרות שזה לא תלוי בישראל...
    גיל 10/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .. אז כדאי לפתוח סניף שיעסיק גם ובעיקר פלשתינאים. מהלך כזה של חברה כזו... יכול להיות גורם משנה חיים . כשיש אפשרות תעסוקה בחברה כזו , אז עזה רמאללה וחמאס נדחקים למקומות פחות רלוונטיים. והמבין יבין
    סגור
  • 3.
    אם יתפחו בגליל ובנגב יכול להיות שאני יהיה מוכן להיות המ
    אם.. 10/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המנכל
    סגור
  • 2.
    האם יש גיוס של גוניורים, עובדים ללא תואר אקדמי? (ל"ת)
    רותי 10/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ביל גייטס גורם למגיפה. אנשים מתפטרים. ואז הוא מגייס
    א 10/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אותם אצלו. אחלה עסקה
    סגור