קריירה ולימודים

פייסבוק מגייסת 10,000 עובדים חדשים לפרויקט ענק

ענקית המדיה החברתית תבצע גיוס ענק ברחבי האיחוד האירופי במהלך חמש השנים הקרובות, כדי לסייע בבניית המטאברס - עולם מקוון שמתפתח בו אנשים קיימים ומתקשרים באופן ווירטואלי
כפיר אדר | 
פייסבוק (צילום pexels)
פייסבוק, ענקית המדיה החברתית, מתכננת להעסיק 10,000 עובדים חדשים באיחוד האירופי במהלך חמש השנים הקרובות, כך מסרה הלילה (אור לשני), כדי לסייע בבניית המטאברס - עולם מקוון שמתפתח בו אנשים קיימים ומתקשרים באופן ווירטואלי ומשתפים ברווחיהם.
זה יהיה צעד משמעותי שהחברה תעשה לקראת הרעיון, דבר שהמייסד והמנכ"ל מארק צוקרברג הציג בחודשים האחרונים. רק בחודש ספטמבר, פייסבוק התחייבה ב-50 מיליון דולר להקמת המטאברס, שם יש לחברות כמו רובלוקס קורפ ויצרנית "פורטנייט" Epic Games דריסת רגל מוקדמת.
החברה השיקה מוקדם יותר מבחן של אפליקציית עבודה מרחוק חדשה במציאות מדומה שבה משתמשים במכשירי אוזניות Oculus Quest 2 של החברה יכולים לקיים פגישות כגרסאות אווטאר של עצמם.
פייסבוק גם אמרה ביולי שהיא יוצרת צוות מוצרים שיעבוד על ה-metavers אשר יהיה חלק ממעבדות Reality Labs של פייסבוק, המציאות המוגברת שלה וקבוצת המציאות המדומה.
"השקעה זו (בעבודות חדשות) היא הצבעת אמון בעוצמה של תעשיית הטכנולוגיה האירופית ובפוטנציאל של כישרון טכנולוגי באירופה", מסרה החברה. "עבורנו, אירופה חשובה מאוד לפייסבוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה