קריירה ולימודים

זה המהלך הדרמטי של אמזון לקראת עונת הקניות

אמזון הודיעה על כוונתה לבצע צעד משמעותי מאוד כדי להבטיח שכמות ההזמנות האדירה שהיא צפויה לקבל בעונת הסיילים של נובמבר-דצמבר לא תעכב את הגעת המוצרים
יאיר מור |  1
אמזון (צילום פייסבוק/ Amazon)
אמזון הודיעה אחר הצהריים כי בכוונתה להעסיק בתקופת החגים – כלומר בחודשיים הקרובים – מספר שיא של 150,000 עובדים זמניים למערך המחסנים והתובלה שלה בארה"ב. המספר הזה אמור לסייע לה לעמוד בעומס הרב של הזמנות שצפויות להתקבל באתר החברה במהלך מבצעי בלאק פריידיי, סייבר מאנדיי וכו'. המספר הזה גבוה ב-50% מהמספר הגבוה ממילא של עובדים זמניים שגייסה אמזון בעונת הקניות לפני שנה – 100,000 עובדים.
החברה ציינה כי עובדים זמניים במערך ההפצה שלה זוכים למשכורות ממוצעות של 18 דולר לשעה – יותר מ-15 הדולרים לשעה שבמפלגה הדמוקרטית דורשים בשנים האחרונות לחוקק כשכר מינימום. בנוסף, היא הדגישה כי עובדים במערך ההפצה יכולים לזכות גם במענק חתימה בגובה עד 3,000 דולר ובעוד 3 דולר לכל שעת עבודה במשמרות לילה וסופ"ש.
אלישה בולר-דייויס, סגנית נשיא בכירה למילוי (בקשות) לקוחות, אמרה כי "ההעסקה העונתית שלנו מסייעת לנו לקיים את הבטחותינו ללקוחות במקביל לאספקת גמישות לעובדים שלנו במשרה מלאה במהלך תקופות עמוסות". היא הוסיפה כי אותם עובדים זמניים יכולים גם לקבל תקפיד קבוע בחברה לאחר תום תקופת העומס, או ייעוץ והשמה לעבודה בחברות אחרות.
אמזון היא המעסיק השני בגודלו בארה"ב (אחרי רשת הסופרמרקטים וולמארט), עם לא פחות מ-1.3 מיליון עובדים. מערך ההפצה שלה התרחב מאוד מאז תחילת מגיפת הקורונה, שהביא לעלייה ניכרת בכמות האנשים המזמינים ממנה גם ביומיום ובמיוחד בחגים. בספטמבר אמרה החברה כי מתחילת 2021 פתחה מחסן הפצה חדש בארה"ב כמעט מדי יום, וסה"כ כ-250 מרכזי הפצה חדשים.
כפי שפרסמנו הבוקר, מגזין פורבס דירג את אמזון כמעסיק הרביעי הכי מבוקש בעולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בנוסף, אפשר לקבל הנחה של אחוזים בודדים בכל קניה
    bnb 10/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באמצעות אתרים כדוגמת Rakuten https://bit.ly/3b44pNq
    סגור