קריירה ולימודים

נחשפה רשימת חברות ההייטק שהכי טוב לעבוד בהן בישראל

חברת דו אנד ברדסטריט פרסמה את דירוג המעסיקים הכי טובים בהייטק הישראלי. בין המובילים, בנוסף למיקרוסופט, גם גוגל והחברה של יוני בלוך
יאיר מור | 
הייטק (צילום freepik, pixabay)
מרכז המו"פ של מיקרוסופט הוא המעסיק הטוב ביותר בהייטק הישראלי זו השנה השלישית ברציפות, כך לפי הדירוג השנתי של חברת דן אנד ברדסטריט, שפורסם אמש (ראשון) ודירג את החברות הגדולות והקטנות בהייטק הישראלי.
המדד, המתפרסם זו השנה השביעית, מבוסס על מחקר שביצעה החברה, וכלל שאלונים נפרדים למנהלי כוח אדם בחברות הייטק ולעובדים עצמם. בין הגורמים שמדורגים בשאלונים ניתן למנות את יכולת העובדים להשפיע, האתגר המקצועי, סביבה טכנולוגית, יכולת קידום ופיתוח קריירה, תנאי שכר, מדיניות גיוון ויחסי עבודה-בית. הנשאלים מחלקים ציונים לחברות בהן הם עובדים, ובמקביל נשאלים לגבי אילו מקומות עבודה אחרים נראים להם הכי אטרקטיביים בתחום. בנוסף, זו השנה השנייה שהשאלונים כללו גם סעיפים אודות השפעות מגפת הקורונה על העבודה.
כאמור, מי שניצח במחקר הוא מרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט בישראל, שמדורג כמקום העבודה הטוב ביותר זו השנה השלישית ברציפות. במקום השני נמצאת גוגל ישראל ובמקום השלישי IronSource – שתיהן זו השנה השנייה ברציפות. במקום הרביעי נמצאת סיילספורס, שזינקה בשישה מקומות מהשנה שעברה, ובמקום החמישי Palo Alto Networks של ניר צוק, שזינקה שבעה מקומות.
בחמישייה השנייה ניתן למצוא את Wix ופייסבוק ישראל, שכל אחת מהן עלתה מקום אחד; Monday.com, שזינקה שמונה מקומות; אינטל ישראל שדורכת במקום; ו-AppsFlyer, שנכנסת לרשימה לראשונה.
במקביל, דירגה דן אנד ברדסטריט בנפרד חברות הזנק (סטארטאפ) עם פחות או יותר מ-100 עובדים. ברשימת הסטארטאפים עם יותר מ-100 עובדים, שכללה 20 חברות, ניצחה אפליקציית לימוד הנגינה JoyTunes, ואחריה BigID ו-HoneyBook. ברשימת הסטארטאפים עם פחות מ-100 עובדים ניצחה eko (לשעבר Interlude), החברה שהקים המוזיקאי יוני בלוך ועוסקת בפיתוח טכנולוגיה לסרטונים אינטראקטיביים, ואחריה חברת הענן Lightico וחברת הטכנולוגיה הרפואית Memed.
דן אנד ברדסטריט ציינה כי הדירוג כלל 50 חברות, המעסיקות יחדיו מעל 60,000 עובדים, מתוך סך של כ-334,000 עובדים בהייטק הישראלי לפי רשות החדשנות. מתוכן, 26% עוסקות בפיתוח תוכנה, 18% באינטרנט, 14% בסייבר, 10% בפינטק ו-6% בגיימינג.
אפרת שגב, סמנכ"לית דאטה ואנליזה בדן אנד ברדסטריט, מסרה כי "השנה הסוערת שעברה על תעשיית ההייטק, שאופיינה בגאות משמעותית, גיוסים והנפקות ולצידם גידול דרמטי בצורך בעובדים, הדגישה עוד יותר את התחרות העזה על ההון האנושי והצורך להיתפס כמקום עבודה נחשק המצליח לשמר את עובדיו לאורך זמן. בשנה האחרונה, שעמדה בסימן משבר הקורונה, ראינו כי החברות שהצליחו לייצר שקיפות, ודאות ויכולת אמיתית לתת מענה לצרכי העובדים ומשפחותיהם, הן גם אלו שיצאו מחוזקות מהמשבר וזכו באמון העובדים. בנוסף, המעבר לעבודה מהבית – ובהמשך גם למודל עבודה היברידי, המאפשר יותר גמישות – ייצר הזדמנות ייחודית לשילוב אוכלוסיות נוספות שהפערים הגיאוגרפיים הרחיקו עד כה מהאפשרות להשתלב בתעשיית ההייטק".
מיכל ברוורמן בלומנשטיק, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח: "זה כבוד גדול עבורנו להיבחר שנה שלישית ברציפות לחברת ההייטק שהכי טוב לעבוד בה בישראל. התודה שלנו נתונה לעובדות ולעובדים שלנו – שנענים לאתגרים המקצועיים שאנו מציבים בפניהם ומפתחים את הטכנולוגיות החדשניות ביותר, שלא מפסיקים ליזום פרויקטים חברתיים אליהם אנו שמחים תמיד להירתם, ובעיקר שנמצאים שם אחד למען השני, ומייצרים צוותים מגוונים, מכילים ויצירתיים. אנו עובדים במרץ על פתיחת חמשת המרכזים החדשים, בהם ירושלים ובאר-שבע, ומצפים להצטרפותם של אלפי עובדים נוספים בשנים הקרובות, שיצעידו עימנו את החברה קדימה. אני מבטיחה שנעשה הכל למען עובדינו המדהימים כדי להמשיך להיות מקום העבודה הטוב ביותר עבורם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה