קריירה ולימודים

בנט לבעלי העסקים: "שלחו את העובדים לעבוד מהבית"

במסיבת העיתונאים שהתקיימה ב-20:00, קרא ראש הממשלה לבעלי העסקים לשלוח כמה עובדים שאפשר לעבוד מהבית. בנוסף קבע והזהיר ראש הממשלה: "הגל החמישי החל, הזמן שקנינו מול האומיקרון הולך ואוזל"
מערכת ice |  3
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ראש הממשלה נפתלי בנט קיים היום (ראשון) ב-20:00 מסיבת עיתונאים פתוחה לשאלות שהועברה בשידור חי במהדורות החדשות המרכזיות. ראש הממשלה דיבר על חדירת הזן החדש, זן האומיקרון, לישראל. בנט הדגיש כי המהלך של הקדמת חיסוני הבוסטר למבוגרים והחיסונים לילדים גרמו לישראל להרוויח זמן יקר מול הווריאנט החדש, לעומת שאר מדינות העולם.
עם זאת, בנט הודה שגם מדינת ישראל, כמו רוב מדינות העולם, תצטרך גם היא להתמודד עם הזן החדש בעזרת הגבלות חדשות: "הזמן שקנינו הולך ואוזל - אומיקרון כבר כאן והגל החמישי החל". ראש הממשלה העריך שנראה את השפעת הזן חדש בקרוב, לכן כדאי להתכונן מעכשיו: "מעריך שנראה זינוק בתחלואה בעוד 3 שבועות", אמר.
ראש הממשלה ענה לביקורות נגדו, ברמז על הביקורות מתוך קבינט הקורונה: "חשבו שאני היסטרי, אבל בזכות זה קנינו זמן". כתב חדשות 12 עמית סגל התייחס למילים אלו בחשבון הטלגרם שלו וכתב: "הבעיה היא שבניגוד למה שבנט רמז, מי שחשב שהוא היסטרי אינם אזרחי ישראל או העיתונאים, אלא חלק נכבד משרי הממשלה שסיכלו בפועל הרבה מהצעדים שקידם."
בעניין ההגבלות בנט אמר שיש לצפות שההגבלות יהיו מקיפות וכוללות, משום שהזן לא עומד לפסוח על שום מגזר: "מהכנסת ועד הגנים. המספרים עדיין לא גבוהים אבל זה וריאנט מדבק ביותר", הזהיר. בנוסף קרא ראש הממשלה לבעלי העסקים המעסיקים עובדים לתת יד במאבק נגד התפשטות הזן החדש: "מי שיכול לשלוח את העובדים לעבוד מהבית מבלי שתהיה פגיעה, אני ממליץ לעשות זאת החל ממחר" אמר בנט וניסה להרגיע באמרו ש-"זה יהיה זמני".
 
בכל אופן, עם סיום מסיבת העיתונאים עדיין לא ניתנו הגבלות חדשות על הציבור. עם זאת אמר בנט שעל הציבור לשנות תודעה כבר עכשיו ולהתנהג בזהירות יתר: "ראשית, אמר בנט, "שמרו על ריחוק חברתי ככל האפשר. אל תתקהלו אם לא חייבים." ובעניין ההנחיות אמר: "עד שנפרסם הנחיות חדשות - תפעילו את השכל הישר, הקפידו על מסיכות" 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בנט לבעלי עסקים
    עדי 12/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תאמר את זה למקומות הפרטיים כמו משרדי עורכי דין
    סגור
  • 2.
    עלוב הכנסתה את כול המחלות מנדבג
    אבי 12/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראש טוסיק
    סגור
  • 1.
    תגיד את זה לביטוח עקום
    אלכס 12/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם מעדיפים לפגוע בזכויות האדם בשביל לרצות פסיכופט כמוך
    סגור