קריירה ולימודים

טלטלה בשוק הקריפטו: אחת הבורסות הוותיקות בעולם תיסגר

אחת מבורסות הקריפטו הגדולות בעולם הודיעה השבוע על צעד דרמטי, לאחר שלאחרונה כבר סגרה את אחד המשרדים הראשיים שלה

יאיר מור |  1
מטבעות קריפטו (צילום Pixabay)
בורסת הקריפטו הוותיקה Coinbase הודיעה ביום שני על צעד קיצוני למדי: היא עומדת לסגור את עצמה – ולא פעם אחת, אלא ארבע.
סמנכ"ל משאבי האנוש בחברה, אל.ג'יי ברוק, כתב בבלוג החברה כי "אנחנו עובדים קשה להחריד בקוינבייס – עבור רובנו, קוינבייס הוא המקום האינטנסיבי ביותר שאי פעם עבדנו בו. האינטנסיביות הזו מוגברת אף יותר על ידי המומנטום הנוכחי של הקריפטו, ולעתים קרובות גורם לימים ארוכים ושבועות ארוכים". לכן, הוא הודיע כי במהלך 2022 יקבלו כמעט כל עובדי החברה ארבעה חופשים מרוכזים בני כשבוע כל אחד – אחד בכל רבעון. "כמעט כל החברה תיסגר, כדי שכולנו (ההדגשה במקור) נוכל ליהנות מזמן מנוחה בלי שהעבודה תיערם להם" הוא הסביר.
 
קוינבייס היא אחת מבורסות הקריפטו הוותיקות בעולם – ואחת היחידות מתחילת עידן הקריפטו שעדיין פעילה. היא נוסדה ב-2012 – לפני 9.5 שנים – ונפח המסחר בה הוא כמעט 4 מיליארד דולר ביום, מקום תשיעי נכון לזמן הכתיבה, ומבחינת מספר הגולשים בשבוע היא נמצאת במקום השישי בעולם, עם כמעט 4.5 מיליון.
בשנים האחרונות היא ביצעה לא מעט מהלכים חלוציים בכל הנוגע לניהול העבודה: כבר בחודש מאי 2020, שבועות בודדים אחרי תחילת הסגר הראשון ברוב מדינות העולם, היא הודיעה כי גם אחרי המגפה היא תעודד את רוב העובדים להישאר לעבוד מהבית. מאוחר יותר היא הודיעה על סגירת המטה בקליפורניה כחלק מהמודל הזה. עתה, כאמור, היא מעניקה לעובדים 4 שבועות של חופשה מרוכזת – אם כי ברוק ציין כי החברה מתכוונת כרגע לעשות זאת רק בשנה הנוכחית, ולא לחזור על כך בשנים הבאות.
בימים האחרונים הודיעו חברת המסחר האלקטרוני Bolt וענקית האלקטרוניקה היפנית פנסוניק על מעבר לשבוע עבודה בן ארבעה ימים, במאמץ דומה לתת לעובדים יותר זמן מנוחה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתר מנוול
    gri 01/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קליקבייט ברמה של עולב עולבים, אתם עד כדי כך לא סומכים על התכנים שלכם עד שאתם נותנים כותרות ברמה של עומרי חיון. מזל ששם הכתב מתנוסס כאן, כדי שנדע לא לקבל אותו לעבודה במערכות חדשות אמיתיות כשהוא ירצה לעזוב את האשפה של האתר הזה.
    סגור