קריירה ולימודים

ההורים ישלמו יותר: בכמה יעלה הביטוח לתלמידים?

ועדת החינוך אישרה את תשלומי ההורים עבור ביטוח תאונות אישיות לתלמידים לשלוש השנים הבאות. שרת החינוך יפעת שאשא ביטון בדיון: "הביטוח הזה בסוף יציל משפחות שלמות"
מערכת ice | 
לימודים (צילום יוסי זמיר פלאש 90)
ועדת החינוך בראשות ח"כ שרן השכל אישרה היום (ראשון) את הצעת משרד החינוך לתשלומי הורים עבור ביטוח תאונות אישיות לתלמידים לשנת הלימודים הקרובה. הדיון התקיים בעקבות בקשת שרת החינוך שהשתתפה בדיון. 
שרת החינוך יפעת שאשא ביטון: "במשך שש שנים עמדנו על אותו הסכום. אנחנו לא יכולים להישאר עם אותו סכום ולקבל את אותו הכיסוי. קיבלנו את המלצת גורמי המקצוע להעלאת ביטוח התלמידים ב-8 שקל לשנה – מ-49 שקל ל-57 שקל.
 
לגבי סיוע מהאוצר, את זה אנחנו שומרים לתשלומי הורים (רשות), שם מדובר בסכומים משמעותיים יותר. הביטוח הזה בסוף יציל משפחות שלמות מתשלומים שאחרת לא היו יכולות לעמוד בהם".
נציג החברה למשק וכלכלה אופיר יונתן: "אנחנו מחכים להחלטת הוועדה כדי לפרסם את המכרז. החל מלפני 3 שנים הפוליסה כוללת ביטוח גם לתלמידים עם מחלות קשות" יועמ"ש משרד החינוך עו"ד נועה בן אריה חידדה כי "אין תלמיד שאינו מבוטח כי יש מלגות."
ח"כ יעקב מרגי (ש"ס) הביע תמיכה בהצעה: "עלייה של 8 ש"ח זה סביר ואפשר לחיות עם זה. אם לא נאשר את זה, הילדים במיידי ייחשפו לחוסר כיסוי ביטוחי". ח"כ עופר כסיף (הרשימה המשותפת): "ברמה העקרונית אנחנו מביעים התנגדות לתשלומי הורים בין אם חובה ובין אם רשות. מאחר וחינוך הוא חיוני, הוא צריך להיות במימון המדינה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה