קריירה ולימודים

זו החברה שמדווחת שהשיגה שוויון מוחלט בין המינים

פרטנר פרסמה דו"ח פערי שכר לפיו נראה כי הצליחה להגיע לשוויון בין המינים, כאשר איוש התפקידים בחברה שוויני לחלוטין ופערי שכר שנמצאו לטובת נשים גבוהים יותר מפערי שכר שנמצאו לטובת גברים
מערכת ice | 
פערי שכר מגדריים (צילום freepik)
חברת התקשורת פרטנר פרסמה היום דו"ח שבדק את פערי השכר המגדריים בקרב עובדיה, כמתחייב מחוק שכר שווה לעובדת ולעובד.
החברה חילקה את עובדיה ל-14 קבוצות לפי תחומי עיסוקם, ומצאה כי בשליש מהקבוצות קיים פער חיובי לטובת נשים – כלומר, הן מרוויחות יותר מגברים במעמד מקביל. הפער הגבוה ביותר לטובת נשים עמד על 11%. זאת בעוד פער השכר הגבוה ביותר שנרשם לכיוון הנגדי – כלומר לטובת גברים – עמד על 8%. עם זאת, המספרים הללו היו מקרי קיצון. ברוב הקבוצות עמד הפער של פחות מ-4% לכיוון כזה או אחר.
 
החברה ציינה כי רוב ההבדלים בשכר נובעים לא מאפליה, אלא מעניינים כגון ותק, ניסיון קודם, שעות נוספות, משמרות, מענקים על ביצועים ועוד.
החברה ציינה בגאווה רבה כי מעבר למגמת השוויון בשכר שמצאה, חלוקת העובדים בה עומדת כיום על בדיוק חצי חצי – 50% גברים ו-50% נשים. אפילו בקרב הדרג הניהולי של החברה, מאיישות הנשים מחצית מהתפקידים.
"הממצאים עולים בקנה אחד עם מדיניות החברה לקידום שוויון בין נשים לגברים, גם בשכר", אמרה קרן אופק, יו"ר ועד עובדי פרטנר. "תנאי ההעסקה של העובדות והעובדים בפרטנר אינם מושפעים ממגדר זה או אחר, אלא נקבעים על פי אופי התפקיד וביצועיהם המקצועיים בלבד. פרטנר, בשיתוף הוועד, תמשיך לפעול למניעת פערים, ליצירת סביבת עבודה שוויונית, מגוונת, מאפשרת ומעצימה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה