קריירה ולימודים

הפטנט הישראלי לתשלום תביעות קיבל הכרה ממשרד הפטנטים האמריקאי

פספורטכארד קיבלה פטנט בארה"ב על הטכנולוגיה שלה לתשלום תביעות ביטוח בזמן אמת באמצעות כרטיס אשראי 

מערכת ice | 
רונית סגל מנכ"לית פספורטכארד (צילום אייל שבת)
חברת הביטוח הישראלית פספורטכארד נרשמה כמחזיקה בלעדית במשרד הפטנטים וסימני המסחר של ארצות הברית (USPTO), עבור שיטת התשלום בזמן אמת באמצעות כרטיס. המשמעות היא שאי אפשר לחקות את השיטה לא בכרטיס פיזי ולא בכרטיס דיגיטלי.
הטכנולוגיה שפיתחה פספורטכארד מאפשרת עיבוד אוטומטי ומהיר של תביעות ביטוח על בסיס בינה מלאכותית ודאטה בייס של שירותים רפואיים ואחרים בכל מקום בעולם. הלקוח יכול לקבל שירות מבלי שהוא נדרש להוציא כסף מהכיס כאשר תביעת הביטוח מעובדת מראש בזמן אמת, מבלי שהלקוח יידרש להגיש מסמכים מראש כתנאי לקבלת החזר.
 

אלון קצף, נשיא קבוצתדיווידשילד-פספורטכארד (צילום אייל שבת)
פספורטכארד רשמה את הפטנט תחת השם - Automated insurer insured interactions. הפטנט מתייחס לטכנולוגיה המספקת שירותי תשלום אוטומטיים מרחוק עבור תביעות ביטוחיות. המערכת מזהה שורה של פרמטרים, בין היתר סוג השירות הנדרש ללקוח וזהות ספק השירות, מיקומו של הלקוח, סוג הכיסוי הביטוחי, ועוד. ותוך שניות טוענת את הסכום הנדרש לתשלום בעבור השירות לכרטיס הפספורטכארד האישי שהמבוטח קיבל טרם הטיסה. לאחר קבלת השירות, הלקוח משלם עם הכרטיס (כמו כרטיס אשראי) מבלי שהוא נדרש להגיש מסמכים מראש. המערכת זמינה לשימוש בכל העולם, וגם יודעת לבצע את ההתאמות לשיעורי ההמרה הרלוונטיים.
אלון קצף, נשיא קבוצת דיווידשילד-פספורטכארד ברך על הרישום, "זהו יום מרגש ובעל בשורה אדירה לקבוצת דיוידשילד- פספורטכארד. רישום הפטנט ע"י משרד הפטנטים וסימני המסחר של ארצות הברית, הינו אבן דרך אסטרטגית והבעת אמון בתהליכי המחקר והפיתוח שהקבוצה  עמלה עליהן בשנים האחרונות. עתה משהושלם הרישום בארה"ב, הפטנט ירשם גם באירופה ובמדינות מפתח אחרות בעולם. זהו צעד גדול לחיזוק המעמד המהפכני שלנו בתחום ביטוח הבריאות והנסיעות בחו"ל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה