קריירה ולימודים
סקר: כך מעסיקים מושכים עובדים מבלי לשפר את השכר
סקר חדש שפורסם במגזין בלומברג חושף שיטה של מעסיקים לגייס עובדים מבלי לשפר את תנאי העסקה - שינוי שם המשרה
התקופה האחרונה מתאפיינת באינפלציה בשוק העבודה בארה"ב ובעולם, הביקוש לעובדים גובר , וכך גם הדרישות לשיפור בתנאי העסקה ולמשכורות גבוהות יותר. אלא שכמו בתחומים אחרים, גם כאן נראה כי אופן השיווק והמיתוג של המשרות מגלה תפקיד חשוב. כאשר החלנו יותר ויותר להתרגל לניסוחים מפולפלים למשרות השונות.
"כיום אנשים מגיעים בתוך עשור למשרות שבעבר היתה נדרשת קריירה שלמה להגיע אליהן, ובתוך חמש שנים למשרות שפעם נדרש עבורן ניסיון של עשור, ולכן צריך להמציא שמות חדשים למשרות", אמר קול. "חברות יכולות להציע סכומי כסף מוגבלים", אמר לעיתון "בלומברג" שון קול, נשיא כהן פרטנרס, חברת השמת בכירים שעובדת בכל ארה"ב. כשהוא מצגים כיצד "מנהל/ " הפך להיות "בכיר ".
עוד ב-
עוד צוין בדיווח מהמגזין הכלכלי כי לפי מחקר של חברת ניתוח הנתונים "לינקאפ", טרום הקורונה המילה "בכיר" בקרב מודעות דרושים הופיעה ב-3.9 % מהפרסומים בארה"ב, לעומת 6.2 % באביב האחרון, זינוק של קרוב ל-60 %.
כמו כן דווח, כי בסקר של בלומברג מלפני שנתיים, נמצא כי מאות עורכי דין בפירמת קירקלנד את אליס, אחת מהעשירות ביותר בענף, קודמו להגדרה של שותפים, כשבפועל לא קיבלו אחוזים מרווחי החברה.
כמו כן דווח, כי בסקר של בלומברג מלפני שנתיים, נמצא כי מאות עורכי דין בפירמת קירקלנד את אליס, אחת מהעשירות ביותר בענף, קודמו להגדרה של שותפים, כשבפועל לא קיבלו אחוזים מרווחי החברה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



