קריירה ולימודים

רוצים מענק מהמדינה? זה מה שעליכם לעשות

הרישום המקוון להשתתפות המדינה בעלות שכר הלימוד במעון או משפחתון לשנת הלימודים תשפ"ג, ייפתח ביום 18/7/2022. בשלב זה הרישום הינו רק למעונות בהם לא התקיימו הליכי וועדות קבלה, על פתיחת הרישום לכלל המעונות תתפרסם הודעה לקראת סוף יולי 2022
מערכת ice |  2
מענקים (צילום pexels, פלאש 90)
הרישום מקוון להשתתפות המדינה בעלות שכר לימוד במעון או משפחתון לשנת הלימודים תשפ"ג יוצא לדרך. הגשת בקשה להשתתפות המדינה בעלות שכר לימוד במעון או משפחתון מתבצעת באופן מקוון במערכת באתר האגף לעידוד תעסוקת הורים בזרוע העבודה בימים אלה.
מה הוא בעצם המענק המדובר? הורים המבקשים לקבל את השתתפות המדינה בשכר הלימוד במעון או משפחתון יוכלו להגיש בקשה מקוונת באתר לאחר שהשלימו את הליך הרישום מול מנהלת המעון.
 
כאמור, בשלב זה ניתן להגיש בקשות רק למשפחתונים ומעונות בהם לא התקיימו וועדות קבלה. בהודעה מטעם זרוע העבודה נמסר: "שימו לב - חובה על הורים שילדם רשום במעון יום או משפחתון המוכר  על ידי זרוע העבודה במשרד הכלכלה והתעשייה, למלא את הבקשה לקביעת דרגה, גם אם הם מוותרים על השתתפות  המדינה בשכר הלימוד".
לגבי תקופת קבלת השתתפות בשכר הלימוד (הסבסוד), החזר כספי בהתאם לדרגת ההשתתפות בשכר הלימוד - יינתן להורים החל מהחודש שקדם לחודש, בו התקבלה במוקד בקשה מקוונת להשתתפות המדינה בשכר לימוד. לדוגמה: בקשה שהתקבלה במהלך חודש פברואר תאפשר קבלת זכאות החל מחודש ינואר, בהנחה שהמסגרת עומדת בכל הדרישות של מבחני התמיכה לשנת הלימודים תשפ"ב.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תגובה (ל"ת)
    סימין 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    רוצים שהמדינה תחלק לכם כסף?
    . 07/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על חשבון הדם היזע והדמעות של אנשים אחרים שעובדים בניגוד אליכם? דברו אותנו נסדר אתכם
    סגור