קריירה ולימודים

למרות המשבר בהייטק: החברה שהודיעה על מאות משרות פנויות

חברת טכנולוגית המידע מטריקס הודיעה על גיוס עובדים ל-1,300 משרות פנויות, בתחומי דאטה, ענן, דיגיטל וסייבר
מערכת ice | 
עובדים (צילום shutterstock)

על רקע השיח הציבורי על משבר הפיטורים בהייטק והידיעות התכופות על סטרטאפים אשר נסגרים או מצטמצמים, חברת טכנולוגיות המידע "מטריקס", הודיעה על האצה בגיוסים ועל 1,300 משרות פתוחות.


המצטרפים והמצטרפות החדשים למטריקס, עתידים להשתלב במספר פרויקטים טכנולוגיים במשק הישראלי. בין השאר מעורבת מטריקס בהקמת אגם המידע של הלמ"ס, בבניית הקמפוס החכם של דיסקונט, במיזם הרחפנים הלאומי - שעוסק בהקמת רשת נתיבים ארצית לתנועת רחפנים שתוכל להעביר מטענים קטנים.


בחברה מציינים כי המועמדים והמועמדות למשרות, יוכלו להשתלב במשרות שמתאימות לכל שלבי הקריירה, מתחילת הדרך המקצועית, דרך משרות הדורשות ניסיון ברמות שונות ועד משרות ניהוליות.  לרשותם יעמוד מבחר גדול של משרות המשלבות טכנולוגיות ותחומי תוכן שונים ומגוונים: דיגיטל, ביג דאטה, למידת מכונה, ענן, IoT ,סייבר, מציאות רבודה – במגזרים של פיננסים וממשל, הייטק וחינוך, בריאות וביטחון ועוד.

בין התפקידים אותם מבקשת מטריקס לאייש: מפתחי תוכנה, אנשי אבטחת מידע, מדעני דאטה, מנהלי פרויקטים, מנתחי מערכות, אנשי תשתיות ותקשורת, מיישמי SAP, בודקי תוכנה QA, אנשי Priority, מפתחי אוטומציה, אנשי DevOps, מאפייני ומעצבי חווית משתמש, מנהלי פיתוח ועוד.


"ההאצה הטכנולוגית האדירה בתקופת הקורונה הזניקה את המשק הישראלי קדימה, והפיתוחים הטכנולוגיים שאנחנו מעורבים בהם מהווים צורך חיוני להמשך תפקוד תקין של מערכות שונות במשק. בתוך כך, אנו רואים כי עדיין יש ביקוש עולה וגובר לשירותים טכנולוגיים, בעיקר בתחומים כמו דאטה, ענן, דיגיטל וסייבר, ובהתאם לזה עולה גם הביקוש לעובדים בתחומים אלה ותחומים נלווים אחרים" מסבירה, אבישג אלבז הרוש, סמנכ"לית משאבי אנוש במטריקס.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה