קריירה ולימודים

מקים ומנכ"ל רשת פתאל קיבל אות הוקרה והצטיינות יוקרתי

דוד פתאל, מקים ובעל השליטה ברשת מלונות פתאל, קיבל אמש אות הוקרה והצטיינות מטעם מועדון השגרירים בארץ בעקבות עבודתו לקידום קשרי החוץ של מדינת ישראל ברחבי העולם ועל פיתוח התיירות בארץ
מערכת ice | 
טקס קבלת אות ההוקרה (צילום אביב חופי)
אמש בטקס יוקרתי בשם 'דיפלומט השנה' של מועדון השגרירים הישראלי קיבל דוד פתאל, מקים ובעל השליטה ברשת מלונות פתאל, את אות ההוקרה וההצטיינות 'איש העסקים הישראלי הבינלאומי של השנה', תודות לעבודתו לקידום קשרי החוץ הבינלאומיים העסקיים של מדינת ישראל ותרומתו לפיתוח וקידום התיירות בארץ ובעולם.
פתאל קיבל תעודה ופסלון מיוחד, שהוכן על ידי התכשיטן אבי טביסל, מאבן ירושלמית מסותתת ובציפוי זהב. פסלון דומה קיבלו הזוכים באות "שגריר השנה" גם שגריר בחריין בישראל, ח'אלד יוסף אל-ג'לאהמה  ושגריר מרוקו בישראל,  עבד אל-רחים ביוד. בטקס לקחו חלק נציגי משרד החוץ, שגרירים וקונסולים ממדינות רבות, אנשי כבוד ואנשי עסקים מובילים.
דוד פתאל הקים את רשת פתאל בשנת 1998 לאחר שבנה את הקריירה שלו אט-אט בעבודות קטנות בתחום המלונאות, עד שצמח דרכן לגדולה בתחום. כיום רשת פתאל נחשבת לרשת המלונות הגדולה ביותר בארץ ולפני קרוב לשני עשורים השיקה הרשת את מותג המלונות 'לאונרדו' באירופה.

כיום הרשת מנהלת מגוון נרחב של מלונות בכל הארץ, תחת המותגים לאונרדו, הרודס, ניקס ועוד וזאת לצד הקמה נוספת של מלונות בארץ ובחו"ל.
מועדון השגרירים, אשר העניק לפתאל את אות ההוקרה, הוקם לפני 12 שנה על ידי השגריר יצחק אלדן. מדי שנה חבר המנהלים של המועדון בוחר את זוכי השנה לאחר התייעצות עם בכירים בעולם הדיפלומטי ובעבר זכו בפרסים ואותות שגרירי מדינות רבות כמו קפריסין, נפאל, קמרון ועוד.
פתאל הודה בנאום על קבלת אות ההוקרה: "אני מודה למועדון השגרירים שבחר בי לאיש העסקים של השנה. בשלוש שנים האחרונות החברה עברה טלטלה גדולה, משיא ברווחים ובהכנסות למלונות סגורים וחברה מפסידה. אני גאה שבמהלך השנים הללו עמדנו בכל ההתחייבויות שלנו לכל המוסדות הפיננסיים, מחזיקי אגרות החוב, בעלי הנכסים שמנוהלים על ידינו וכמובן לספקים ולעובדים הנהדרים שלנו. בחודשים האחרונים החברה חזרה לשבור שיאים בהכנסות וברווח ובפיתוח החברה... וחזרנו לרווחי שיא ב 250 בתי המלון שלנו ב-20 מדינות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה