קריירה ולימודים

החברה הישראלית הזאת מובילה תכנית לקידום עסקים באמירויות

החברה הישראלית Elevation התארחה השבוע באיחוד האמירויות לרגל סיום המחזור הראשון של התכנית שניהלה עבור עסקים קטנים באיחוד. בטקס החגיגי, שאירח משרד הכלכלה האמירתי, נאם מנכ"ל החברה והודה לשר הכלכלה עבדאללה בן טואק
מערכת ice | 
טקס סיום התכנית (צילום יוטיוב)
חברת Elevation הישראלית לקחה חלק לאחרונה בתכנית מיוחדת באיחוד האמירויות, במסגרתו שיתפה פעולה עם גוגל, על מנת להדריך ולהכשיר עסקים קטנים במדינה בתחום המסחר ברשת, הקמת אתרים לעסק, נוכחות ברשתות חברתיות ועוד. את טקס הסיום החגיגי של התכנית אירח משרד הכלכלה באמירויות. 
בטקס המיוחד חגגו את סיום המחזור הראשון של התכנית בשם "SkillUp Embark" ובו נכח שר הכלכלה, עבדאללה בן טואק, בכירים נוספים בממשל האמירתי, נציגי גוגל במדינה והנהלת החברה הישראלית בהובלתו של המנכ"ל אבי שניר
 
מטקת התוכנית בין היתר הייתה לסייע לעסקים קטנים עד בינוניים להתגבר על קשיים כלכליים באמצעות הכשרה מיוחדת לפיתוח העסק בדיגיטל ובמגוון תחומים. את ההכשרה ביצעה כאמור החברה הישראלית ובמסגרתה הדריכה כיצד למכור מוצרים ברשת, כיצד לשווק ולקדם מוצרים באונליין, לצד הגדלת תנועת הלקוחות ורכישת ידע פרקטי בקידום העסק דרך הרשתות החברתיות וגוגל.
התכנית הוקמה במקור בארץ, ביוזמתה של גוגל, ונקראה "האקדמיה של ShoppingIL" ועקב הצלחתה באופן מקומי, אומצה גם באמירויות. 
אבי שניר, מייסד ומנכ"ל Elevation נאם בטקס הסיום והודה למשרד הכלכלה, לשר בן טואק, לגוגל ולתומכים הנוספים. יתרה מכך הוסיף כי "המטרה העיקרית שלנו היא לצמצם את המחסור הכישרונות על ידי בנייה והפעלה של אקדמיות לחברות, המותאמות אישית למטרותיהן ולצרכים האסטרטגיים שלהן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה