קריירה ולימודים

פנסיה חלומית? זה הגיל בו עצמאים מתכננים לפרוש

לא אוהבים שלא משלמים להם בזמן, ומתקשים לצאת לחופשות. אבל מה עם הנוגע לחיסכון פנסיה? זה מה שרוב העצמאים מתכננים לגיל הפרישה
מערכת ice | 
חסכון (צילום vecteezy)
יותר ממחצית (52%) מהעובדים הפרילנסרים צפויים להישאר חלק מכלכלת ה"חלטורות" - ביטול משרות תאגידיות - עד שיפרשו. סקר שנערך לאחרונה בקרב 2,000 עובדים כאלה מגלה ששלושה מתוך ארבעה (75%) בטוחים שעבודתם המתמשכת תעזור להם להגיע ליעד החיסכון הפנסיוני שלהם.
עם זאת, 54% גם מרגישים יותר לחץ מאי פעם לחסוך סכום כסף מסוים לפני שהם יוצאים לפנסיה. שבעים וארבעה אחוזים גם חוסכים בצורה שונה בגלל המגיפה והמיתון. נכון לעכשיו, פרילנסרים מוציאים או חוסכים יותר עבור ימי בריאות הנפש (42%) וביטוח חיים (37%) מאשר על קנייה או השכרת רכב (27%) ונסיעות (25%).
הסקר שנערך על ידי OnePoll מטעם Everly, LLC, חושף את שלושת הדברים המובילים שאנשים אוהבים בפרילנסרים. מעל לכל, יש את חופש הבחירה עבור הפרויקטים שהם עובדים עליהם (43%). אחרי זה, שעות גמישות (41%) והיות הבוס של עצמם (40%) בראש הרשימה.
באשר לנושאים שמעצבנים אותם בסגנון ההעסקה, המשיבים ציינו קושי להכניס את זמן החופשה ללוח הזמנים שלהם (42%), ואחריהם לקוחות שלא תמיד משלמים או משלמים בזמן (40%), ולשלם עבור הטבות בריאותיות (38%).
שבעה מתוך 10 (70%) משיבים שינו את היעדים הפיננסיים שלהם ככל שהתבגרו, כאשר 72 אחוזים מוציאים יותר כסף על דברים עמידים יותר, ו-64 אחוז מצמצמים דברים שאינם חיוניים.
גישה זו יכולה לאפשר לעובדי הופעות להתמודד עם כמה מההוצאות הגדולות ביותר שלהם, ביניהן מחשב, כולל עלויות אביזרים ותחזוקה (28%), הוצאות אישיות כמו בגדים ומנוי לחדר כושר (27%), הטבות בריאותיות (25%) , ואתר מקצועי (25%).
 
הפרילנסר הממוצע שואף לפרוש בגיל 58 ומצפה להזדקק ל-353,063 דולר לפרישה.
"יחד עם כל ההטבות שהפרילנסר מציע, אחד האתגרים הוא להבין את יתרונות הבריאות, פרישה וביטוח חיים בעצמך", אומרת קרנה טראוטמן, מנהלת חדשנות ראשית ב-Everly, בהצהרה. "בבואך לבחור את הסוג הנכון של ביטוח חיים, אולי כדאי לך לשקול פוליסת צבירת מזומנים משתלמת שיש לה תשלומים גמישים וקצבת מוות של פי חמישה עד 10 מההוצאות שלך".
בעוד של-58% מהפרילנסרים יש ביטוח בריאות, זה משתנה לפי ענף, כאשר עובדי אירוח (78%) ואדריכלות (76%) יקבלו כיסוי גבוה יותר מאלה העובדים בחינוך (64%) ובמשרות בריאות (61%).
מבין אלה שאין להם ביטוח בריאות, 48 אחוזים לא טיפלו כראוי בבריאותם כי הם לא יכולים להרשות לעצמם.
במקביל, 74 אחוז יעברו לתפקיד קבוע במשרה מלאה אם ​​ההזדמנות הנכונה תופיע, כגון השכר, התעשייה או מיקום העבודה בהתאם לציפיותיהם. זה כולל כמעט תשעה מתוך 10 פרילנסרים (88%) עם ארבעה עד חמישה תלויים בבית.
"המחקר שלנו מראה שרק 26% מרגישים 'בטוחים מאוד' ביכולתם של המשפחה או יקיריהם להמשיך ולשלם עבור ההוצאות במקרה שהם יאבדו את הכנסתם. ביטוח חיים אוניברסלי יכול לעזור לספק רשת ביטחון, כמו גם לכסות הוצאות בלתי צפויות כמו חשבונות רפואיים", מוסיף טראוטמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה