קריירה ולימודים

קק"ל לטובת הסטודנטים: חילקה מלגות בגובה של מיליונים

קרן קיימת לישראל קיימה אתמול (רביעי) טקס חלוקת מלגות לסטודנטים וחילקה כמעט 12 מיליון שקל ל-650 סטודנטים
מערכת ice | 
טקס חלוקת המלגות (צילום יוסי זליגר)
טקס חלוקת מלגות לסטודנטים השנתי של קרן קיימת לישראל התקיים אתמול (רביעי) ביער חולדה, ובמסגרתו חולקו מלגות בסך של 11,854,000 שקל ל-650 סטודנטים. מתוכן מלגות הכוללות לימודים, מחייה ותעסוקה לסטודנטים המתחייבים להישאר בפריפריה, לימודי אקלים, טכנולוגיה ועוד.
קהל היעד הזכאי למלגות אלה משתנה מדי שנה וכך גם הקריטריונים לזכאות. יש לציין כי בדרך כלל מסתמכים בקרן על מצבם הסוציו אקונומי של הסטודנטים וכן דואגים לתמוך בעולים חדשים וסטודנטים עם מוגבלויות. בנוסף, ישנה שימת דגש על מתן מלגות לסטודנטים המתגוררים בגליל או בנגב או לומדים במוסדות אקדמיים הממוקמים שם.
 
בין הקרנות של תורמי קק"ל נמצאות קרן בנדר, תכנית קק"ל לחיזוק הנגב והגליל, קרן סיובצי לעולים ממדינות דוברות צרפתית, קרן פילוסופיה, קרן מרקס לתמיכה באומנים ואנשים עם מוגבלויות וקרן באומן לסיוע למשפחות שכולות.
רוני ויניקוב, מנהל החטיבה לגיוס משאבים וקשרי חוץ בקק"ל: "הטקס הזה מהווה את ההמחשה הטובה ביותר לכך שבקק״ל לא רק מדברים על חיזוק הדור הצעיר, אלא פועלים באופן מוחשי ומשמעותי, ומשקיעים משאבים רבים ומחשבה ותומכים בדור הצעיר בפריפריה החברתית והגאוגרפית של מדינת ישראל״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה