קריירה ולימודים
בתי ספר בישראל יעצרו מחר את הלימודים: "מקרי אלימות מזעזעים"
בצעד יוצא דופן החליטה הנהלת רשת בתי הספר אורט, עם עשרות אלפי תלמידים במעל 200 מוסדות לימוד, לעצור מחר (חמישי) 29.12.22 את הלימודים ליום אחד כצעד לקראת הנעת קמפיין למאבק באלימות
האלימות בחברה הישראלית רק הולכת וגואה. ברחוב, בקניון, בכביש וכמעט בכל מקום, אזרחיות ואזרחים תמימים מקפחים את חייהם. בתקופה האחרונה ישנה תופעת אלימות חריגה גם בבתי הספר.
בצעד יוצא דופן החליטה הנהלת רשת בתי הספר אורט, עם עשרות אלפי תלמידים במעל 200 מוסדות לימוד, לעצור מחר (חמישי) 29.12.22 את הלימודים ליום אחד כצעד לקראת הנעת קמפיין למאבק באלימות.
בהוראת מנכ"ל הרשת צביקה פלג, יום הלימודים מחר בכלל מוסדות הרשת ייעצר. ביום זה ילמדו כ-100,000 תלמידות ותלמידי הרשת בתוך בית ספר ומחוצה לו בשיעורים, סדנאות, הרצאות והפעלות מגוונות שתכליתן הפנמת המצב החמור שכולנו סובלים ממנו. בנוסף, יובילו התלמידים מהלכים בקהילותיהם ובכלל רשת אורט שיאפשרו לכל אחד ואחת מהם להיות שותפים לשינוי המציאות. בתוך כך, הרשת קוראת לארגונים וחברות נוספים להצטרף אליה וביום זה לערוך פעילויות מתאימות למיגור האלימות.
באיגרת ממוענת לאלפי עובדי הרשת, נימק מנכ"ל הרשת צבי פלג את ההחלטה: "בתקופה האחרונה, מידי יום ביומו, אנו נחשפים באמצעי התקשורת השונים למקרי אלימות מזעזעים בקרב מבוגרים ובני נוער, במרחב הציבורי, ברחובות, וכן - גם במערכת החינוך. כאנשי חינוך, אנחנו לא יכולים לעמוד מהצד – יש לנו תפקיד קריטי במלחמה הזו".
פלג המשיך: "אני רואה חשיבות גדולה בעצירת השגרה ובהשתתפות כל קהילות בתי הספר והמכללות בפעילויות השונות שמתוכננות ליום למניעת אלימות היום הזה יהווה עבורנו סימן דרך להמשך העמקת התהליכים הפדגוגיים והחברתיים שמתקיימים בבתי הספר שלנו על מנת להפחית באופן משמעותי את מעורבות תלמידינו במעשי אלימות בבית הספר ומחוצה לו".
עוד ב-
פלג סיכם: "כרשת שחרטה על דגלה את ערך המעורבות והנתינה לקהילה, אנחנו חייבים להוביל במסע החשוב להפחתת האלימות הפיזית והשיח האלים בחברה הישראלית. הציבור מוזמן להצטרף לאמירה החד משמעית כנגד התופעה ולהצטרף לתלמידי הרשת".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



