קריירה ולימודים

מכללת אפקה פותחת בית ספר למדעי הנתונים ובינה מלאכותית

מכללת אפקה הודיעה על בית ספר חדש ובו תוכנית לימוד לתואר ראשון במדעי הנתונים. תוכנית נוספת שתכלל במסגרת בית הספר היה תואר שני במערכות תבוניות
מערכת ice | 
chatGPT (צילום shutterstock)
אפקה, המכללה האקדמית להנדסה בתל אביב, השיקה בית ספר חדש ובו שתי תוכניות לימוד: תואר ראשון במדעי הנתונים ותואר שני במערכות תבוניות. בימים בהם טכנולוגיות בינה מתקדמות דוגמת ChatGPT, אפליקציות ניווט ומנועי חיפוש מתקדמים משולבות בכל היבט בחיינו, ומאגרי מידע ונתונים נאספים בהיקפי ענק- עולה הצורך באנשים בעלי הכשרה ייעודית ומומחיות מדעית והנדסית ממוקדת.
תוכנית הלימודים למדעי הנתונים נועדה להכשיר בוגרים לעיסוק בתחום, וזאת בדגש על הקניית ידע וכלים להתמודדות עם נתוני ענק שמצריכים שילוב של שליטה וכישורים במתמטיקה, בסטטיסטיקה ובתוכנה. בעידן הנוכחי חלה עלייה משמעותית במאגרי המידע הזמינים והנאספים על ידי ארגונים וחברות שונות. 
 
תוכנית הלימודים למערכות תבוניות היא יחידה מסוגה בארץ ומציעה התנסות בשימוש בבינה מלאכותית ובלמידת מכונה ועיסוק בסוגיות ובמקרי בוחן מהתעשייה. כניסתן של מערכות פתוחות לחיינו, דוגמת ChatGPT, מחייבים אותנו להמשיך ולפתח את הטכנולוגיות כך שישרתו את האדם בצורה המיטבית והבטוחה ביותר ולשם כך נדרשים ידע ומיומנויות.
ד"ר ליאור רוזנצוייג, ראש בית הספר: פתיחת בית הספר הינה עדות נוספת לרלוונטית של האקדמיה בכלל ושל אפקה בפרט. אנו ערים למהירות בה העולם מתפתח ועושים מאמצים כדי להיות עדכניים ולהתפתח יחד איתו. אנו מכירים ועובדים עם הכלים הטכנולוגיים החדשניים ביותר שקיימים ואליהם נחשפים גם הסטודנטים שלנו כחלק מתוכנית הלימוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה