קריירה ולימודים

לאחר 15 שנה: מנהלת שיווק חדשה במכללה האקדמית בראודה

מורן זיסרסון מונתה למנהלת השיווק של המכללה האקדמית להנדסה בראודה כרמיאל ותחליף בתפקיד, לאחר כ-15 שנה, את שני אילני. זיסרסון תהיה אמונה על בניית האסטרטגיה השיוקית וניהול כל תהליכי השיווק, דיגיטל והפרסום של המכללה
מערכת ice | 
מורן זיסרסון (צילום אביחי בלמס)
המכללה האקדמית להנדסה בראודה כרמיאל הודיעה היום (שני) על מינויה של מורן זיסרסון למנהלת השיווק של המכללה. זיסרסון, שתהיה אמונה על בניית האסטרטגיה השיווקית וניהול כל תהליכי השיווק, דיגיטל והפרסום של המכללה, תחליף בתפקיד את שני אילני שפרשה לגמלאות לאחר כ-15 שנה בתפקיד. 
זיסרסון, בוגרת תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מהמרכז האקדמי רופין, הגיע למכללה לפני 11 שנה ושימשה כמנהלת מרכז המידע במחלקת שיווק ובשנה האחרונה שימשה בתפקיד מנהלת פרסום ומדיה. במסגרת תפקידה הקודם הייתה אחראית על יישום האסטרטגיה השיווקית, ניהלה את הקמפיינים במדיות השונות, וכן הייתה אחראית על האתר השיווקי ופיקחה על הפקת אירועים במקום. 

פרופ' אריה מהרשק, נשיא המכללה האקדמית להנדסה בראודה כרמיאל, ברך: "אנו שמחים על קידומה של מורן לתפקיד מנהלת השיווק החדשה של המכללה; ומאמינים ביכולתה להוות גורם מפתח במיצוב המכללה ובהובלתה כמוסד אקדמי חדשני המשלב ידע תיאורטי עם ניסיון מעשי. מורן תוביל מהלכי פיתוח אסטרטגי לביסוס ולצמיחת המוסד בשנים הבאות. אנו מבקשים להודות למנהלת השיווק היוצאת, שני אילני, אשר השקיעה מיטב מאמציה לקידום המכללה, ושולחים איחולי הצלחה להמשך הדרך". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה