מינויים

חברת F5 במינוי מסקרן למנהל הפעילות בדרום אירופה

מנהל פעילות חדש בדרום אירופה לחברת אבטחת המידע F5 - מנהל הפעילות בישראל, יוון וקפריסין - ארן אראל. אראל, ימשיך בתפקידו הקודם בזכות ההצלחה שלו בהרחבת הפעילות והגדלת נתח השוק של החברה באזורים אלה
מערכת ice | 
ארן אראל (צילום גבריאל בהרליה)
מנהל הפעילות של חברת אבטחת המידע F5 בישראל, יוון וקפריסין, ארן אראל, קודם וינהל גם טריטוריות משמעותיות בדרום אירופה, הכוללות את ספרד ופורטוגל, כך מודיעה החברה היום (שני). המינוי מגיע על רקע ההצלחה של אראל בהרחבת הפעילות והגדלת נתח השוק של החברה באזור ישראל, יוון וקפריסין. 
במסגרת תפקידו, אראל יהיה אחראי על פיתוח יוזמות אסטרטגיות להעמקת הפעילות, ופיתוח השווקים באזור המורחב. בנוסף, אראל יהיה מנוי על הרחבת רשת השותפים של החברה באזור, ופיתוח שיתופי פעולה אסטרטגיים. אראל יוביל גם את מערך השיווק וההסברה של החברה. 
 
אראל הינו בעל למעלה מ-20 שנות ניסיון בתפקידים מגוונים בתחום ההיי-טק מתוכן ארבע שנים ב- F5, כמנהל הפעילות בישראל, יוון וקפריסין. לפני הצטרפות, שימש אראל כסמנכ"ל המגזר העסקי בסיסקו ישראל והוביל קבוצת מכירות רחבה.
"אזור ספרד ופורטוגל חשוב מבחינה אסטרטגית עבור F5. יש לנו הזדמנות משמעותית לעזור לארגונים לספק שירותים דיגיטליים יוצאי דופן בסביבות מרובות עננים באופן מאובטח ואופטימלי", אמר אראל. "F5 מחויבת לייעל ולצמצם את המורכבות בניהול אפליקציות ומדיניות אבטחת המידע בסביבות מרובות עננים, חוות שרתים מקומיות ואתרי קצה. האפליקציות הינן הנכס המשמעותי והחשוב ביותר של ארגונים בעידן העכשווי. ארגונים אשר מייעלים את המערך האפליקטיבי שלהם, זוכים ביתרון תחרותי בשוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה