קריירה ולימודים

שיעור חדש בבתי הספר בישראל: זה מה שילדיכם ילמדו בקרוב

שר החינוך יואב קיש סיכם עם לשכת סוכני הביטוח על פיילוט לתוכנית ארצית לחינוך פיננסי. מדריכים מקרב חברי הלשכה יעבירו את השיעורים במוסדות החינוך
מערכת ice |  1
תלמידים (צילום shutterstock)
שיעורי חינוך פיננסי – בקרוב בבית הספר של ילדכם? לשכת סוכני הביטוח מקדמת יחד עם משרד החינוך תוכנית ארצית לחינוך פיננסי שיקנה לתלמידי ישראל ידע פיננסי בסיסי. שר החינוך והנהלת לשכת סוכני הביטוח סיכמו על הפעלת פיילוט ראשון מסוגו.
בכוונתה של לשכת סוכני הביטוח, במסגרת היערכותה למהלך זה, להקים צוות הדרכה אשר יכשיר מדריכים מקרב חברי וחברות הלשכה שיתפרסו בבתי החינוך השונים. הלשכה הודיעה כי תפעל לקיים את ההדרכות המקצועיות בפריסה ארצית תוך מתן דגש מקצועי למערכי שיעור אחידים והתאמות לדרישת בתי החינוך השונים.
 
לאחרונה נפגשו הנהלת לשכת סוכני הביטוח עם שר החינוך יואב קיש לטובת קידום התוכנית, בה נכחו: שר החינוך יואב קיש, נשיא לשכת סוכני הביטוח שלמה אייזיק, ממלאת מקום נשיא לשכת סוכני הביטוח - מיכל וינצר והיועץ המקצועי של לשכת סוכני הביטוח עו"ד יניב מאיר.

מיכל וינצר, השר יואב קיש, שלמה אייזיק, יניב מאיר. צילום: יח"צ
נשיא לשכת סוכני הביטוח שלמה אייזיק מסר: "אני רוצה להודות לשר החינוך ולצוותו על העזרה בקידום המהלך החשוב הזה. אני רואה חשיבות רבה בהקניית חינוך פיננסי ארצי לטובת ילדי ישראל. המהלך יתאפשר באמצעות חברי לשכת סוכני הביטוח שרואים בקידום תוכנית לחינוך פיננסי לילדי ישראל דבר חשוב מאין כמותו".
כזכור, לאחרונה נערכה פגישה בין נשיא לשכת סוכני הביטוח שלמה אייזיק ושר המשפטים יריב לוין, במטרה לקדם מגוון נושאים הקשורים לענפי הביטוח ולטובת אזרחי המדינה, ולהסרת איומים על ציבור הסוכנים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ארץ נהדרת קיש נותן שמנת לסוכנים הם מלקקים כבר שפתיים (ל"ת)
    דב 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור