קריירה ולימודים

מינוי חדש ומסקרן: זה יו"ר וועד המנהל החדש של שנקר

חבר הנאמנים של שנקר (מכללה להנדסה עיצוב ואמנות), אישר את מינויו של יואב הורוביץ ליו"ר הוועד המנהל. הורוביץ יכנס לתפקיד בחודש ינואר 2024 ויחליף את צביקה ימיני אשר שימש כיו"ר ועד מנהל ב-12 שנים האחרונות

מערכת ice | 
יואב הורוביץ (צילום אחיקם בן יוסף)
יואב הורוביץ מונה ליושב ראש הוועד המנהל של שנקר. הורוביץ יכנס לתפקיד בחודש ינואר 2024 ויחליף את צביקה ימיני אשר שימש כיו"ר ועד מנהל ב-12 שנים האחרונות. הורוביץ הוא מנהל ישראלי ומשפטן. בין היתר כיהן כמנכ"ל משרד ראש הממשלה, ראש סגל ראש ממשלת ישראל, מנכ"ל "אוויס ישראל" ומשנה למנכ"ל יוניברסל מוטורס ישראל.
בשנים האחרונות יזם והקים מגוון פעילויות עסקיות בארץ ובחו"ל בתחומי הסייבר, אנרגיה מתחדשת וייצוא טכנולוגיה ישראלית חדשנית. בנוסף הורוביץ הינו בעלים של חברת ייעוץ עסקי ,דירקטור בחברות ציבוריות ופרטיות, ויו"ר משותף בחוות "המרחב הפתוח" הפועלת למען ילדים ומבוגרים עם צרכים מיוחדים, באמצעות בעלי חיים. 
יואב הורוביץ הגיב על מינויו: "אני מבקש להודות לחבר הנאמנים על הבחירה בי. זו היא זכות גדולה וכבוד גדול לשמש כיו״ר הוועד המנהל של שנקר". 
 
צביקה ימיני, יו"ר היוצא של הועד המנהל: "השילוב של עשרות תחומים מאמנות, הנדסה ועיצוב הוא המפתח למצוינות של שנקר, וממקם אותה בחוד החנית של האקדמיה הישראלית. ברצוני לאחל הצלחה רבה למר יואב הורוביץ, אני סבור שהחיבור יניב הצלחה רבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה