כסף וצרכנות

בעלות 2 מיליון שקל: זו הגבינה החדשה שתגיע לישראל

המותג החדש, Green Vie, מיוצר על-ידי יצרנית המזון הטבעוני מיוון  GreenVie Foods, ומציע את המגוון הגדול ביותר בשוק הגבינות הטבעוניות. מגמת ה"מפחיתנים" צוברת תאוצה ושוק תחליפי החלב בישראל מגלגל 607 מיליון שקל בשנה.

מערכת ice | 
גבינות (צילום shutterstock)
יבואנית המזון NeoBrand קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא מותג הגבינות הטבעוניות הבינלאומי Green Vie לישראל. המותג מציע מגוון רחב מאוד של מוצרים, כאשר NeoBrand תייבא לישראל בשלב ראשון כ-20 מוצרים בסגמנטים שונים כמו גבינות חצי קשות, גבינות קשות מיוחדות, ממרחים, רטבים ומוצרי מעדניה במשקל. NeoBrand תשקיע בהחדרת המותג החדש כ-2 מיליון שקל. המוצרים יימכרו ברשתות השיווק השונות.

צילום: Green Vie
היצרנית GreenVie Foods הוקמה ביוון בשנת 2016 כיצרנית מוצרי מזון  טבעוניים ללא לקטוז. החברה מעסיקה כ-100 עובדים ופועלת ב-20 מדינות באירופה, אוסטרליה והמזרח התיכון. מוצרי המותג נמכרים ברשתות שיווק מובילות בעולם בהן Spar, Tesco, קרפור, Marks & Spencer ועוד. 

שוק תחליפי החלב בישראל נאמד בכ-607 מיליון שקל בשנה (ע"פ נתוני סטורנקסט לשנת 2023). מאז שנת 2018 שוק תחליפי החלב רשם צמיחה של 118%. סגמנט המוצקים בקטגורית תחליפי החלב נאמד ב- 156 מיליון שקל בשנת 2023.
שוק תחליפי הגבינות נהנה אף הוא מגידולים לאורך השנים, וזאת על אף מגוון מצומצם של מוצרים שהוא מציע. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה