כסף וצרכנות

ויליפוד יוצאת מהרשימה השחורה: הבטיחה לא להעלות מחירים

הישג גדול לשר הכלכלה ניר ברקת והמאבק שלו בעליות המחירים: החברה של האחים ויליגר הודיעה שתבטל את עליית המחירים ובכך תצא מהרשימה השחורה
כפיר אדר |  1
ניר ברקת (צילום פלאש 90/ שיר טורם, shutterstock)
במכתב שקיבל היום [חמישי] אמנון מרחב, מנכ"ל משרד הכלכלה, התגשם הישג גדול במאבק של השר ניר ברקת בהעלאת המחירים במשק של הייבואנים והיצרנים. על החתום: חברת ויליגר, שהחליטה לא להעלות מחירים. במכתב שהגיע בלעדית לידי ice נחשפת הסיבה.
במכתב צוין: "בהמשך לפניית שר הכלכלה לחברתנו בנוגע לעליית המחירים ולנוכח מצב המלחמה השורר בארץ, החליטה חברת ויליפוד להרתם למאמץ הלאומי ולהענות לפניית השר. על מחירים שעלו יינתנו מבצעים שיחזירו את המחיר למחיר טרם העליה. החברה תמנע מעליית מחירים עד לאחר חגי תשרי וככל שיימשך מצב המלחמה והמציאות הבטחונית לא תשתפר, תשקול החברה להאריך את משך הקפאת המחירים. בנוסף, החברה תצא בזמן הקרוב עם מבצעים נוספים ללקוחותיה לקראת חגי האביב שבפתח".
 
עוד נכתב: "יחד עם זאת, חשוב לי לציין כי חברת ויליפוד מובילה כבר שנים רבות את המאבק ביוקר המחייה לצרכן הישראלי. החברה חרטה על דגלה להיות אלטרנטיבה למותגים המובילים במגוון רחב של מוצרים והלכה למעשה מוכרת את מוצריה במחיר נמוך בעשרות אחוזים מאותם מותגים בהיותנו חברה ציבורית, ניתן לראות שמדיניות זו, לצד שערי המטבע ועלויות ההובלה הימית המאמירות, שחקו את רווחיות החברה בחציון האחרון כולל רבעון שהסתיים בהפסד תפעולי".
לסיכום נכתב: "נמשיך לפעול כמיטב יכולתנו ובהתאם לאסטרטגיה שלנו, להוות אלטרנטיבה ולספק לצרכן מוצרים איכותיים במחירים תחרותיים. יחד עם זאת, בכדי שנוכל לעמוד במטרה זו ועדיין לקיים את חובתנו כלפי בעלי המניות והציבור, יש בידי משרדכם לפעול ולסייע בהורדת חסמים רגולטוריים שונים, המהווים כיום חלק לא מבוטל מעלות המוצר וכדאיות היבוא שלו נשמח לקיים פגישת המשך בנושא ולראות כיצד נוכל לפעול להשגת המטרה המשותפת לטובת הצרכן הישראלי תודה מראש"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פופוליזם זול
    23 02/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יעלו עכשיו עוד חודש עם שוך הרעש זאת לא מדיניות
    סגור