כסף וצרכנות

חברת הקוסמטיקה ביוזמה מרגשת: כך יעזרו לנשים הצעירות

מותג הקוסמטיקה והטיפוח "לנקום" ועמותת "יוזמות עתיד" משיקות תכנית הכשרה חדשה לנשים  לליווי בהקמת עסק בתחומי הביוטי. מטרתה המרכזית של התכנית החדשה היא העצמתן של נשים צעירות, בגילאי 20-45
מערכת ice | 
מוצרי קוסמטיקה (צילום unsplash)
עמותת יוזמות עתיד ומותג הקוסמטיקה והטיפוח LANCÔME ("לנקום") משיקות תוכנית הכשרה חדשה לנשים, במסגרתה ילוו יזמיות בתהליכי הקמה ופיתוח של עסקים בתחומי הביוטי. המטרה המרכזית של התכנית החדשה היא העצמתן של נשים צעירות, בגילאי 20-45, מהפריפריה החברתית והגאוגרפית מכל הארץ. התכנית תנגיש למשתתפות את עולם היזמות, ותלווה אותן בגיבוש רעיון עסקי על בסיס החוזקות שלהן תוך מתן כלים ותמיכה מקיפה בתהליך הקמת עסק עצמאי שיאפשר להן לפתח חוסן כלכלי ותחושת מסוגלות פיננסית מקיפה. 
התכנית החדשה מהווה חלק אינטגרלי מהאג'נדה החברתית של המותג LANCÔME, ששם לו למטרה להעצים נשים ולסייע בידיהן להגיע לעצמאות, להישגים ולהגשמה עצמית באמצעות חינוך והכשרה מקצועית. 
 
בשלב הראשון תקום קבוצה מגוונת שתכלול כ- 150 נשים יזמיות שכבר הקימו עסק אבל מעוניינות לבסס ולהצמיח אותו. ההכשרה עצמה תכלול תשעה מפגשים שיעסקו בגיבוש הרעיון העסקי, איתור החוזקות ובניית החזון העסקי, בניית תכנית עסקית, שיווק, תמחור ותזרים מזומנים. בתום ההכשרה יזכו המשתתפות לאימון אישי ועסקי לתקופה של כחצי שנה. בנוסף יעניקו השותפות, LANCÔME ויוזמות עתיד, סדנאות ייעודיות בתחומי הדיגיטל, ניהול זמן, צילום לרשתות החברתיות ועוד ויפעילו קו מומחים ופורום להתייעצות. הפעילות תתרחש במהלך שנת 2024 ומאות נשים מתוכננות לקחת חלק בהכשרות השונות. בחודש הקרוב תחל העמותה באיתור, מיון והערכה של נשים יזמיות כדי לבחון את התאמתן לתכנית.  
לדברי איה מונק, מנכ"לית חטיבת מוצרי היוקרה בקבוצת לוריאל ישראל: "LANCÔME מחויבת מאז ומעולם להעצים נשים, לסייע להן לבטא את יכולותיהן ולמצות את הפוטנציאל שלהן. להיות אלו הכותבות את סיפור חייהן. אלו המשימות המרכזיות של תוכנית הפילנתרופיה WRITE YOUR FUTURE, ואני רואה משמעות רבה לחיבור עם עמותת יוזמות עתיד. יחד נעניק למשתתפות בתוכנית את הכלים הנכונים, המיומנויות והטכניקות שיאפשרו להן להגשים את החלומות העסקיים שלהן ולבסס עצמאות כלכלית." 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה