כסף וצרכנות

ריקול למוצר האהוב של ויליפוד: זה החיידק שמסכן את חייכם

חברת גולד פרוסט בע"מ הוציאה הודעה לציבור הצרכנים על ביצוע איסוף למוצר אדממה מותג ויליפוד - פולי סויה ירוקים בתרמילים מוקפאים 1 ק"ג, זאת לאחר שבבדיקה נתגלתה חריגה בתוצאת בדיקת ליסטריה מונוציטוגנס, חיידק שמסכן אוכלוסיות בסיכון גבוה 
מערכת ice | 
ויליפוד (צילום ויליפוד)
חברת גולד פרוסט בע"מ הוציאה היום (שלישי) הודעה לציבור הצרכנים על ביצוע איסוף, ריקול, למוצר אדממה מותג ויליפוד - פולי סויה ירוקים בתרמילים מוקפאים 1 ק"ג.
בהודעה נודע כי יבואן חברת  גולד פרוסט בע"מ, מבקשת לעדכן את לקוחותיה כי בהמשך לבדיקה יזומה שבוצעה על ידי החברה נתגלתה חריגה בתוצאת בדיקת ליסטריה מונוציטוגנס במוצר הבא: אדממה – פולי סויה ירוקים מוקפאים בתרמילים. 
 
המוצר במשקל של 1 ק"ג, תאריך תפוגה: 06.12.2025, ברקוד: 7290012483011, שם יצרן: זאינזג קינגשור פודז קו אל.טי.די – סין. החברה מבקשת מכל מי  שרכש את המוצר מהתוקף הנ"ל שלא לצרוך אותו.
האדממה שיורד מהמדפים (גולד פרוסט בע"מ)
חיידק ליסטריה מונוציטוגנס הוא חיידק העלול לגרום למחלה באוכלוסייה בסיכון גבוה כגון: בעלי מערכת חיסון מוחלשת, קשישים ולגרום הפלות בנשים הרות. בתיאום עם שירות המזון, מחוז מרכז במשרד הבריאות החברה אוספת את המוצר.
האדממה שיורד מהמדפים (גולד פרוסט בע"מ)
מחברת  גולד פרוסט בע"מ נמסר כי "לקוחות שברשותם המוצר מתבקשים לפנות לשרות הלקוחות של החברה במספר טלפון 5042*. החברה תעמוד לשירותכם בעניין החזרת המוצר ותזוכו במחירו בהתאם. החברה מצרה על עוגמת הנפש שנגרמה לצרכנייה ותמשיך לעשות ככל שביכולתה לספק לקהל לקוחותיה מוצרים איכותיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה