כסף וצרכנות

אל-ג'זירה מקדמת אפליקציה אנטי ישראלית: טוענת שגרמה לנזק במיליונים

האפליקציה "Boycat" מסייעת למשתמשים פרו פלסטינים לבצע חרמות נגד מותגים אשר תומכים באופן התנהלותה של מדינת ישראל. באמצעות סריקת הברקוד של המוצר, מזהה האפליקציה האם המותג נחשב לפרו ישראלי ובהתאם לכך מציעה חלופות ראויות למוצר
מערכת ice | 
אפליקציית Boycat (צילום @boycatapp)
גילויי האנטישמיות והחרמות נגד גופים מובילים התומכים במדינת ישראל הפכו לתופעות נפוצות במהלך מלחמת "חרבות ברזל".  אתמול (רביעי) התפרסמה ידיעה  באתר של אל ג'זירה כי קיימת אפליקציה אשר מסייעת למשתמשים פרו פלסטינים לבצע חרמות נגד מותגים שתומכים בישראל. 
מדובר באפליקציה חדשה בארה"ב הנקראת "Boycat" אשר מסייעת למשתמשים לסרוק את הברקוד של המוצר שאותו הם מעוניינים לרכוש, ובכך זו מודיעה לאלו האם זוהה מותג התומך באופן נחרץ באופי התנהלותה של מדינת ישראל.
האפליקציה המדוברת פעילה מאוד ברשתות החברתיות השונות, בין היתר ברשת החברתית "אינסטגרם". באחד הפוסטים שפורסם בעמוד של האפליקציה, נכתב כי בשל פעולותיה בנושא קידום חרם צרכנים נגד מותגים התומכים בישראל, זו משערת כי עד כה נחסכו 3,200,000 דולר.  
 לאחר שהאפליקציה מבחינה כי המוצר הנסרק השייך למותג על בשוק תומך בפעילותה של ישראל, יוצעו למשמשים חלופות אחרות למוצר הדומה. בכך, מסייעת האפליקציה למשתמשים הפרו - פלסטינים לרכוש מוצרים ממותגים שאינם תומכים בפעילותה של מדינת ישראל בימים אלו ובכלל. 
מלבד זאת, אותה אפליקציה ממשיכה את המטרות הברורות של העם הפלסטיני בכלל והתומכים הפרו פלסטינים בפרט והן חיזוק הנרטיב הפלסטיני והפעלת לחץ רב על מותגים בינלאומיים אשר תומכים בישראל. 
כזכור, אחת האפליקציות המפורסמות שהושפעו משמעותית ממלחמת "חרבות ברזל" ומהסכסוך הישראלי פלסטיני, היא האפליקציה "שיין" אשר תפסה צד במלחמה הנוכחית, לאור העובדה כי החבילה שהגיעה לידי אחת מהלקוחות הישראליות נצבעה בצבעי דגל פלסטין. מלבד זאת, דווח כי אתר הקניות המפורסם החל למכור דגלי פלסטין עם פרוץ המלחמה, דבר שהוביל לחרם צרכנים מטעם הלקוחות הישראליים של אתר "שיין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה