כסף וצרכנות

רמי לוי, קרפור או שופרסל: זו הרשת היקרה ביותר בישראל

בבדיקת מחירים של רשתות המזון הגדולות ביותר בישראל לקראת חג הפסח עולים נתונים מעניינים, בהם כמעט כל הרשתות בישראל העלו מחירים לעומת השנה שעברה. רמי לוי הוא הזול ביותר, אושר עד וחצי חינם מיד אחריו. וגם: מי העלו בממוצע הכי הרבה את המחירים, ומי הרשתות היקרות ביותר בארץ?
מערכת ice | 
רשתות מזון (צילום vecteezy, shutterstock)
חג הפסח, הידוע בכינויו חג הקניות, הוא ללא ספק החג הפורה ביותר מבחינת רשתות השיווק השונות בישראל. בעקבות כך, ישנן רשתות שיווק שמנצלות זאת ומעלות מחירים.
בבדיקת מחירי סל מוצרים גדול של לא פחות מ-350 מוצרים ברשתות השיווק השונות בישראל, שערכו ב-YNET בשיתוף "פרייסז" שבהנהלת בועז יהב, בה נבדקו רשתות שיווק רבות בישראל, ומהבדיקה עולה מספר נתונים מסקרנים במיוחד.
 
סל הקניות הזול ביותר לחג הפסח הוא ללא ספק זה של רמי לוי שיווק השקמה, כאשר סל הקניות הממוצע בה עומד על 4,539.80 שקל, עלייה של 2.46% מהשנה שעברה. מיד אחריה רשת אושר עד, עם סל קניות בממוצע של 4,555.74 שקל, עלייה של 0.45% לעומת פסח שעבר.
הרשת השלישית הזולה בישראל היא רשת חצי חינם, עם סל קניות ממוצע של 4,565.30 שקל, התייקרות של 1.49% מהשנה שעברה. סל קניוות בממוצע במחסני השוק עומד על 4,639.33 שקל, הוזלה של 4.43% מהשנה שעבר. יוחחנוף מציעה סל קניות ממוצע לחג של 4,679.86 שקל, התייקרות של 1.65% מהשנה שעברה.
קרפור מרקט מציעה סל קניות לחג של 4,806.45 שקל, הוזלה של 4.39% מהשנה שעברה. סל הקניות הממוצע בשופרסל דיל התייקר ב-2.29% מהשנה שעברה ועומד השנה על 5,154.84 שקל. סל הקניות בויקטורי עלה יותר מכל שאר הרשתות עם זינוק של 6.85% מהשנה שעברה, עם סל קניות ממוצע של 5,213.89 שקל.
את סל ההקניות השני הכי יקר בישראל מציעה רשת טיב טעם, עם סל קניות ממוצע של 5.477.92 שקל, הוזלה של 2.09% מהשנה שעברה. מי שמציעה את סל הקניות היקר ביותר בישראל לחג הפסח היא רשת פרשמרקט, עם סל קניות ממוצע של 5,522.04 שקל, עלייה של 2% מהשנה שעברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה