מדדים ומחקרים

רמי לוי או אושר עד? זו הרשת הכי זולה בישראל

על פי התוצאות של סקר 'רדיו קול חי', רמי לוי מגיע שוב למקום הראשון, זה השבוע השלישי ברציפות. הסל הוזל משבוע שעבר כאשר ירד במחיר בשיעור של כ-15 שקלים. השבוע הסל עולה ב'שיווק השקמה', 415 שקלים ו-95 אגורות. הפער מהמקום השני, כמעט 16 שקל.
מערכת ice | 
רמי לוי, קרפור, אושר עד (צילום shutterstock)
בתכנית 'המוקד הציבורי', של רדיו 'קול חי', פרסם המגיש צבי טסלר את הנתונים החדשים של סל הקניות עם השוואה בין רשתות המזון הגדולות הפונות למגזר החרדי, כשהנתונים באדיבות פרייסז. אז איפה הכי זול לקנות לקראת פסח?
על פי התוצאות של הסקר, רמי לוי מגיע שוב למקום הראשון, זה השבוע השלישי ברציפות הסל הוזל משבוע שעבר כאשר הסל שלו אף ירד במחיר בשיעור של כ-15 שקלים. השבוע הסל עולה ב'שיווק השקמה', 415 שקלים ו-95 אגורות. הפער מהמקום השני, כמעט 16 שקל.
 
במקום השני בטבלה אפשר למצוא את רשת אושר עד כאשר הסל אצלה עלה 431 שקלים ו-35 אגורות, הסל ירד במחיר ב-11 שקלים. במקום השלישי בלבד, נמצאת יש חסד כאשר שם הסל עולה 437.5 שקלים. ההוזלה נאמדת ב-4 שקל בלבד.
אל המקום הרביעי הגיעה רשת מחסני השוק מהדרין, שם הסל עולה 448 שקלים ו-20 אגורות. אצל נרשמה ההוזלה הגדולה ביותר עם 24 שקלים ו-10 אגורות פחות מהבדיקה בשבוע שעבר. שפע ברכת ה' חמישית, כאשר הסל אצלה עולה כ-462 שקלים ו-10 אגורות עבור הסל שלנו. הוזלה של 10 שקלים מהבדיקה האחרונה.
במקום האחרון והלא מחמיא שבוע נוסף, אפשר למצוא את שוק מהדרין שאצלה הסל עולה 521.69 שקל, כאשר הייתה היחידה בה המחירים עלו לקראת פסח, הסל התייקר ב-10 שקלים ו-40 אגורות לעומת שבוע שעבר. יש לציין כ הפער בין מחיר הסל ברשת הזולה רמי לוי ליקרה ביותר שוק מהדרין עומד השבוע על למעלה מ-90 שקלים שהם 21% פער בעלות הסל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה