כסף וצרכנות

קניות לפסח: הישראלים יסתערו על החנויות? זו הבשורה של רשתות השיווק

קבוצת שופרסל תפתח את כלל סניפיה במוצאי שבת. גם קרפור תצטרף לחגיגה ותאפשר לצרכנים להעמיס עגלות עד אחרון הלקוחות. טירוף הקניות לקראת ערב החג יוצא לדרך, בצל החשש מהסלמה בלחימה ועל רקע התייקרות סל המזון ומחירי הפירות והירקות
מערכת ice | 
ליל הסדר (צילום פלאש 90/ נתי שוחט)
על רקע ההיערכות לחג הפסח, קבוצת שופרסל מעדכנת הערב (חמישי) כי תפתח את כלל סניפי הרשת במוצאי שבת ה-20 באפריל, לטובת קהל הלקוחות. בסך הכל יפעלו באותו הערב כ-275 סניפי שופרסל דיל, שופרסל שלי ושופרסל אקספרס בכל רחבי הארץ, כשעה לאחר צאת השבת ועד אחרון הלקוחות. 
שופרסל אינה רשת השיווק היחידה שתפתח את שורותיה במוצאי שבת לרגל ערב החג. גם קרפור הודיעה כי תפתח את סניפיה לטובת הלקוחות במהלך מוצאי השבת. בצל המצב הביטחוני, משרד הכלכלה הודיע על היערכות מוגברת לזמן חירום בסוגיית אספקת מזון, והכנת רשימת סניפי סופרמרקט שייפעלו גם במצבי חירום אינטנסיביים, לפי קריטריונים שקבע.
 
סניפים אלו של רשתות השיווק יופעלו תחת ההגדרה "סניפי הברזל" והם ימשיכו לספק מוצרי מזון ומוצרים חיוניים גם בעת לחימה אינטנסיבית, בכפוף להנחיות פיקוד העורף. רשימת סניפי הברזל מעודכנת באופן שוטף והיא תמצא בכל הרשויות המקומיות ופיקוד העורף באופן מקוון, על פי פריסה ארצית.
לקראת חג הפסח תשפ"ד ועל אף התייקרות סל המזון בכלל ומחירי הפירות והירקות בפרט, הציבור הישראלי צפוי להוציא 8.7 מיליארד שקל על מוצרי מזון לחג. מסכום זה צפוי אובדן חסר תקדים של כ-250 אלפי טונות בשווי של כ-2.2 מיליארד שקל ומתוך כ-3,400 שקל שמשקי בית יוציאו על מזון, כ-530 שקל יאבדו. נתונים אלו עלו במחקר שערך ארגון לקט ישראל בשיתוף BDO.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה