כסף וצרכנות

ערב ההתרמה של פתחון לב ברשת 13: זה הסכום המרגש שנאסף במהלך המשדר

לאחר המשדר שהובילו ירדן הראל וקווין רובין ברשת 13, נרשמו בתרומה 6,452,695 שקל, שמשמעותם סיוע בארוחת חג ל-53,772 משפחות נזקקות שנקלעו למעגל העוני. למוקד התרומות הגיעו מיטב הכוכבים ביניהם יגל אושרי, האחיות כרקוקלי ועוד. המנכ"ל אלי כהן: "נותנים לילדים ולמשפחות את האפשרות לחגוג את החג בכבוד"
מערכת ice | 
בניין רשת 13 (צילום מערכת אייס)
לקראת ערב ליל הסדר, שודר אמש (חמישי) ברשת 13 משדר ההתרמה של ארגון פתחון-לב, הפועל לשבירת מעגל העוני הבין-דורי בישראל. עד תום הערב נאספו בתרומה 6,452,695 שקל, שמשמעותם סיוע בארוחת חג ל-53,772 משפחות נזקקות שנקלעו למעגל העוני ומשפחות מפונות מביתן בעקבות המלחמה.
המשדר התקיים בהנחיית ירדן הראל וקווין רובין ממוקד כלל ביטוח ופיננסים, לצד שיתוף פעולה עם תכנית "אוטו אוכל" והשפים רותי רוסו ואסף גרניט, שירדו לשטח ופגשו במשפחות מקבלות סיוע ומתנדבים והביאו את הסיפורים שלהם מהחודשים האחרונים של תקופת המלחמה ואת הפעילות החברתית וההומניטרית של ארגון פתחון-לב.
 
למוקד התרומות של כלל ביטוח ופיננסים, שהנחו ירדן הראל וקווין רובין, הגיעו אורחים במהלך הערב, בהם יגל אושרי, יובל מעתוק, ליהיא גרינר, קייסי זפטה, גל רובין, האחיות כרקוקלי, ספיר ואברהם, אורן להב, אור זוטי ועוד.

גם לאחר המשדר, ניתן לתרום לארגון פתחון-לב, על מנת לוודא שלאף משפחה נזקקת או מפונה לא ייחסר דבר. ​ירדן הראל וקווין רובין במשרד ההתרמה למען הנזקקים של ארגון פתחון-לב (צילום: יח"צ)
לצד תרומות נדיבות ושיתוף פעולה שנתי עם גופים מסחריים רבים ביניהם רשת קרפור, קבוצת עזריאלי, כלל ביטוח ופיננסים, בנק הפועלים, ביט, סונול, חברת סנו ורשת קרביץ, ובזכות צופי המשדר שפתחו את הלב ותרמו בהמוניהם, בפתחון-לב הצליחו להגיע ליעד הגבוה שהוצב בסיוע למעל 53,772 משפחות. גם לאחר המשדר, ניתן לתרום לארגון פתחון-לב, על מנת לוודא שלאף משפחה נזקקת או מפונה לא ייחסר דבר לקראת החג.
 
מנכ"ל פתחון-לב, אלי כהן: "אני מודה מקרב לב לכל צופי המשדר שפתחו את הלב ותרמו בהמוניהם, בזכותם הצלחנו להגיע ליעד הגבוה שהוצב בסיוע למעל 53,772 משפחות. אני וכל עובדי ועובדות ארגון 'פתחון-לב' פועלים נאמנה בשגרה ובחירום למען המשפחות החיות בעוני אך בזכות שיתופי הפעולה שרקמנו עם גופים מסחריים ובזכות התורמים הפרטיים אנחנו יכולים לסייע לכמה שיותר משפחות שנמצאות מתחת לקו העוני. זה מרגש לראות את החיוך על פניהם של המשפחות המקבלות את סלי המזון בכל פעם מחדש. בשעה לא פשוטה למדינת ישראל, ולמשפחות במעגל העוני בפרט, אנחנו נותנים לילדים ולמשפחות את האפשרות לחגוג את החג בכבוד ובאווירה טובה, ולנו הזכות להביא להם מעט אושר ושמחה. מי ייתן ובחג הפסח הזה נוכל לחגוג חירות אמיתית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה