כסף וצרכנות

מחסור בחלב וקוטג' תנובה: מתי ישובו המוצרים למדפים?

אחרי שדיווחה על העלאת מחירים בקטגוריות הלא מפוקחות, תנובה מתמודדת עם מחסור נקודתי במוצרי החלב והקוטג', זו הסיבה לכך, ומתי צפוי להתחדש המלאי?
שירה יום טוב |  1
קרטוני חלב תנובה (צילום תנובה)
ברקע העלאת המחירים, חלק ממוצרי החלב של תנובה במחסור נקודתי של קווי מוצרים ספציפיים בעקבות רצף ימי השבתון שגרר איתו חג הפסח. בסופרמרקטים גדולים וכמו כן גם במרכולים וחנויות קטנות נרשם חוסר חמור, ספציפית במוצרי תנובה.
המחסור החמור ביותר הוא במוצרי חלב ניגר ובמוצרי קוטג' תנובה, ככל הנראה בגלל התוקף הקצר יחסית, והביקוש התכוף למוצרים אלו. מטעם החברה נמסר כי מדובר במחסור נקודתי בחלב ובקוטג׳ בגלל מיעוט ימי ייצור בפסח ובפרט בסוף השבוע הארוך שהיה בחג השני. המלאי צפוי לחזור למצבו הרגיל בעוד מספר ימים.
נזכיר כי תנובה הודיעה ללקוחותיה בשוק הקמעונאי והמוסדי על העלאת מחירים אחרי הודעה שפרסמה המדינה, לפיה עודכנו מחירי מוצרי החלב המפוקחים של תנובה בשיעור של 4.48%. המחיר החדש יכנס לתוקף עם תחילתו של חודש מאי.
 
תנובה במקביל גם הודיעה ללקוחותיה בשוק הקמעונאי והמוסדי, כי לאחר יום העצמאות, והחל מיום ה' 16.5.2024, יעודכנו המחירים של תנובה ומחירי מוצרי החלב הלא מפוקחים של תנובה יעודכן בשיעור ממוצע של כ-3.5%. מחירון מוצרי 'סנפרוסט' יעודכן בשיעור ממוצע של כ-4.5%.
כמן כן, מחירון מוצרי 'מעדנות' יעודכן בשיעור ממוצע של כ-4.2%. מחירון מוצרי 'מאמא עוף' יעודכן בשיעור ממוצע של כ-9.8%. מחירון מוצרי 'טירת צבי' יעודכן בשיעור ממוצע של כ-9.6%. תנובה לדבריה, סופגת מזה תקופה, וביתר שאת מאז תחילת המלחמה, את עליות התשומות ובהן חומרי הגלם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מוצצי דם וחזירונים
    מולי 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא לדאוג.אחרי ה-16.5 יהיו מספיק חלב וקוטג'.מדוע?כי אז תאבי הבצע מעלים מחירים! ברקת,מה אתה עושה בשביל מדינה?כלום ועוד כלום.....ועוד כלום.
    סגור