כסף וצרכנות
הבנק של אמנון שעשוע משנה את אופי השירות: "אין ביקוש"
הבנק הדיגיטלי שנפתח בקול רעש גדול לפני קצת פחות מ-4 שנים הבטיח שירות 24/6, אולם כעת הם מצמצמים משמעותית את שעות מתן השירות. בנק וואן זירו בתגובה: "אין ביקוש למענה בלילה"
פרסום ראשון: הבנק שהבטיח זמינות סביב השעון, משנה מהותית את הבטחתו ומצמצם שעות פעילות.
בחודש הבא ימלאו ארבע שנים לפתיחת הבנק הדיגיטלי וואן זירו, אולם בעוד המגמה כיום בשוק הבנקאות, לפחות בהיבט השיווקי, הוא להגביר שעות מתן שירות בערוצי הדיגיטל, מסתבר שדווקא הבנק שהתהדר יותר מכל בשירות הניתן בו 24/6, דווקא הוא מחליט לקצץ בשעות הפעילות. מעתה יוענק השירות הבנקאי אך ורק בין השעות 07:00-23:00 באמצע השבוע.
הבנק הדיגיטלי שהוקם ע"י אנשי ההיי טק מריוס נכט ממייסדי צ'ק פוינט ופרופ' אמנון שעשוע מייסד מובילאיי, הושק בשעתו בהתרגשות רבה, והיה זה הבנק שהושק, 40 שנה אחרי הבנק האחרון שנפתח בישראל.
הבנק מציע את מגוון השירותים שמציעים שאר הבנקים בישראל, ופעילות הבנק מתבצעת באמצעות האינטרנט, וללא סניפים, וכך גם לא יכולים הלקוחות להפקיד מזומן.
אולם, אם הבנק ייצר ציפייה רבה לשינויים דרמטיים בשוק הבנקאות בישראל, נכון לעכשיו, לא נראה מהפך של ממש בשוק, למעט בסוגיות בודדות, שאף אותן אי אפשר לייחס ממש רק לכניסתו של הבנק לשוק.
בעוד בשנה האחרונה פתח בנק לאומי בקמפיין שיווקי על זמינות גבוהה יותר בשעות הפעילות, דווקא עתה בבנק הדיגיטלי החדש משנים את הגישה שאפיינה אותה מאז פתיחתה.
יש לציין כי על אף צמצום שעות מתן השירות, שעות פעילות מוקדי שירות מהבוקר ועד הלילה, הן בהחלט חשובות ללקוחות, דבר שלמשל דווקא הבנק הדיגיטלי של לאומי אינו מאמץ כאשר בנק פפר של לאומי בהבטחתו אמור להעניק שירות סביב השעון לכאורה, אך בפועל מעניק שירות רק עד 20:00, שעות מצומצמות עוד יותר מאשר חברת האם, לאומי.
כזכור, וואן זירו ביצע בחודשים האחרונים סבב פיטורים שני בשנה, במסגרתו פוטרו 23 עובדים נוספים, המהווים 6.5% מכוח האדם. סך הכל, מתחילת השנה פוטרו כ-14% מעובדי הבנק. למרות זאת, הבנק מדווח על צמיחה ביתרות הפיקדונות ובתיק האשראי, אם כי עדיין מדובר בנתחי שוק קטנים יחסית לשוק הבנקאות הכללי.
מבנק וואן זירו נמסר בתגובה: "מבדיקה שערכנו עולה כי בניגוד למה שציפינו בתחילת הדרך אין ביקוש למענה בלילה וגם מיעוט הפניות שמגיעות, הטיפול בהן לרוב מועבר ליום שכן הן דורשות בדיקה מול חברות האשראי והמערכת הבנקאית שלא פועלים בלילה.
אלה הבנקאית הדיגיטלית שלנו מספקת מענה מיידי מסביב לשעון ליתר הפניות הן בנושאים כלליים והן אישיים על החשבון.
אלה הבנקאית הדיגיטלית שלנו מספקת מענה מיידי מסביב לשעון ליתר הפניות הן בנושאים כלליים והן אישיים על החשבון.
הודענו היום לכלל הלקוחות שלנו כי בנקאי הלילה יעברו לתגבר את המענה האנושי בין 7 בבוקר ל11 בלילה כדי לאפשר מענה וסגירת טיפול מהירים. נמשיך לשפר את חווית השירות ולפעול בשקיפות מול לקוחותינו".
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(26):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
24.אחלה בנקאלי 02/2025/09הגב לתגובה זו0 0בהתחלה היתה בעיה בפתיחת חשבון משותף. אני מחזיק חשבון כמעט מאז הפתיחה ומרוצה מאודסגור
-
23.אסוריוסוף 02/2025/09הגב לתגובה זו0 0אסור לגעת בכלום שהאיש הזה מייצגסגור
-
22.אחלה בנק, כ"א חו"ל הכי זול (ל"ת)אלכס 02/2025/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
21.הפתרון ליוקר השירותים בישראל יגיע ע"י הורדת בירוקרטיהשעשוע 02/2025/08הגב לתגובה זו0 0והגברת הפיקוח ולא ע"י ריבוי שחקנים, שלמעשה אין להם אינטרס מובהק להתחרות מאמת האחד בשני אלא רק ליישר קו....סגור
-
20.אחלה בנק ?? ממליץ בחוםלא פראייר 02/2025/08הגב לתגובה זו0 0מי שמנהל תיק השקעות ונוסע הרבה לחו"ל בנק מס 1 אין עמלות המרה של מט"ח כמו כן 10 פעוות ח י נ ם כן חינם ?? בקניה ומכירה של ניירות ערך תמשיכו להיות פאריירים.....סגור
- טען עוד
-
19.להיות בהשקעה עם מריוסאזרח 02/2025/08הגב לתגובה זו0 0בסופו ההשקעה נמחקתסגור
-
18.בנק מצויין סןף סוף תחרות (ל"ת)רני י 02/2025/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
17.משהו מוזר קורה איתםגיא 02/2025/08הגב לתגובה זו2 0אנו כזוג שמרוויחים יפה ולא במינוס בבנק מעל עשור פניתי כ 3 פעמים בבקשה לקבל פרטים לפתיחת חשבון ולא חזרו אלי, לכן אולי הבעיה זה לא שאין לקוחות אלא שאין מענה ללקוחות פוטנציאלים, או שמישהו מנסה בכוונה לחבל בבנק. דרך אגב באופן מוזר לאחר שפניתי אליהם קיבלתי שיחה מבנק אחר הצעה להצטרף..סגור
-
16.חיובים כפולים בדביט!Alon 02/2025/07הגב לתגובה זו0 0תמצאו כבר פיתרון לחיובים הכפולים שלכם בכרטיס הדביט המעפן שלכם! חוץ מזה אתם אחלה. תדעו כולם שכל חיוב שבצעתם בכרטיס ירד שוב מהעוש ויחזור אחרי 48 שעות אז תתארגנו עם כסף לפני שפותחים חשבון.סגור
-
15.בנק חירטוט הם בצלילה חזקה למטה (ל"ת)המנהל 02/2025/07הגב לתגובה זו0 0סגור
-
14.בנק מצויין למי שיודע להשתמש בו בצורה נבונה. (ל"ת)הלקוחות בעייתיים 02/2025/07הגב לתגובה זו4 1סגור
-
13.זה לא בנק!!! אין אופציה להפקדות מזומן!רייבן 02/2025/07הגב לתגובה זו3 0כדי להפקיד מזומן אתם תצטרכו להחזיק בחשבון בבנק אמיתי ורק ככה להתנהל. נורא. עבודה בעיניים ולא בנקסגור
-
12.אעלק אין דמי ניהול ,יש דמי חבר שעות כמו כולםעמית רומם 02/2025/07הגב לתגובה זו2 2סתם בנק שגובה 600 שח בשנה דמי חבר אני בבנק הבינלאומי ויש אחלה שירותסגור
-
11.זה שיש מוקדן בלילה..יהוה 02/2025/07הגב לתגובה זו1 0או ביום שעושה טובה ועונה לך במקרה הטוב יכול להעביר את הבקשה לבנקאי, שיענה תוך שבוע... זה כמו בנק רגיל עם פעולות שלוקחות שבוע לבצע. תחשבו לעצכם, לשלם על שירות בנקאי איתי במיוחד, לא יעיל וגרוע כמו כל בנק שיענה לך במקום. מיותר.סגור
-
10.גם בבוקר השרות צולע - שעה במקרה הטובאיש שלום 02/2025/07הגב לתגובה זו0 1ועדיין לקוח שלו בזכות החדשנות, הנסיונות והריבית בהפקדות יומיות - למרות שגם לא הוגןסגור
-
9.בנק חכם יעיל ומתפתח במהירותלקוח ותיק 02/2025/07הגב לתגובה זו3 1יש לי חשבונות בכל הבנקים. אבל החשבון האישי העברתי לוואן זירו... בנק חכם שמתפתח ומאפשר לי לעשות הרבה מאוד פעולות וחוסך לי הרבה מאוד כסף... רק חסר הנושא של משכנתאות.סגור
-
8.אני מאוד מרוצה ריביות פגז (ל"ת)Rafi 02/2025/07הגב לתגובה זו2 4סגור
-
7.במקרה הטוב מקבלים שירות אחרי כמה ימים או שבועמרינה 02/2025/07הגב לתגובה זו2 1שירות מאוד איטי מבנקאי יכול לקחת שבוע וגם אפליקציה לא אינטואטיביתסגור
-
6.לבנק הזה יש עתיד רק במקרה אחדהמבין עניין 02/2025/07הגב לתגובה זו3 0כניסה תחרותית לשוק המשכנתאות בתהליך דיגטלי מלא יתן להם בוסט לכבוש נתח שוקסגור
-
5.דווקא נותנים ריבית הכי טובה מכולם על פיקדונות (ל"ת)לקוח 02/2025/07הגב לתגובה זו6 3סגור
-
4.ואן זירונורד 02/2025/07הגב לתגובה זו1 0חבל אני כול מוצש מיתקשר ללאומי(להגיד להם שבוע טוב)סגור
-
3.אם פתחת שם חשבון וסגרת , אי אפשר לפתוח שוב (ל"ת)יציק 02/2025/07הגב לתגובה זו3 0סגור
-
2.עזבו תגידו את האמת אין ביקוש לבנק הזה בכלל, אתם שורפים (ל"ת)סמי 02/2025/06הגב לתגובה זו2 1סגור
-
1.שמעתי מאנשים רק תלונות . אין שום דבר חדש בבנק הזהפיטוס 02/2025/06הגב לתגובה זו4 2שום דבר לא מפתיע בנק כמו כולם אין שום דבר שיכול למשוך לקוחותסגור
-
בדיוק!יהוה 02/2025/07הגב לתגובה זו0 1המענה הוא על ידי מוקדן ולא בנקאי, בנקאי עונה תוך שבוע. כל פעולה לוקח נצח לעשות וכל השאר זה גרוע בדיוק כמו בנק רגיל.סגור
-
בנק על הפניםהלקוח המאוכזב קשות 02/2025/07הגב לתגובה זו5 1לקבל שרות של בנקאי לרוב זה בין 3 ימים לשבוע ולפעמים כלל לא! לעיתים רחוקות מאד יש מענה באותו יום. כן יש להם את אלה הבנקאית הדיגיטלית שעונה מיד, משכתבת את הבקשה , הרבה פעמים בצורה לא מדויקת והיא בעצמה מעידה על עצמה שהיא חדשה ומתלמדת.... איזה שרות מעולה.. לא עובדים עם כרטיסי אשראי בנקאיים אלא רק של ישראכרט וכפי שנאמר לא ניתן להפקיד מזומן. והעמל. רק 10 ש"ח בחודש במסלול הרגיל ועוד עכשיו מצטמצמים בנותני השירות?????סגור



