כסף וצרכנות

רמי לוי מסתער על שוק של 2.5 מיליארד שקל: זה מה שתוכלו להרוויח

רמי לוי מסתער על שוק תווי השי לקראת חג הפסח ומציג את "התו המלא" שכולל את כל החברות בקבוצת רמי לוי: שיווק השקמה, רמי לוי אינטרנט, רמי לוי בשכונה, ישראייר, סופר קופיקס, גוד פארם ועוד כ-100 חברות, רשתות ומותגים מובילים במשק
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום ארנון בוסאני, shutterstock)
רמי לוי מסתער על שוק תווי השי לקראת חג הפסח ומציג את "התו המלא" שכולל את כל החברות בקבוצת רמי לוי: "רמי לוי שיווק השקמה", "רמי לוי אינטרנט", "רמי לוי שכונה", "סופר קופיקס", "גוד פארם", "וחברת התעופה ישראייר". שווי שוק תווי השי לקראת חג הפסח מוערך בכ-2.5 מיליארד שקל.
לצד חברות אלו "התו המלא" כולל עוד כ-100 חברות, רשתות ומותגים מובילים בתחומי אופנה, ילדים, מוצרים לבית, מסעדות, חופשות וטיסות, אטרקציות ועוד. בין החברות בהם ניתן לממש את התו המלא הינם : רשת פוקס, שילב, רשת קסטרו, אופטיקנה, רשת המשביר , הום סנטר, רשת גלי, שקם אלקטריק, אוטו דיפו ועוד... בנוסף התו המלא מאפשר לרכוש במגוון אתרי און ליין של מותגים נבחרים ובכך לבצע קניה מהירה ויעילה מבלי להגיע פיזית לחנות עצמה.
"התו המלא" כולל תווי שי בשווי של כ-100 שקל עד ל-1500 שקל בתו פיזי או דיגיטלי ומציג ממשק נוח וידידותי למשתמש. רמי לוי :"השימוש בתו המלא של רמי לוי בקניות ברשתות המזון של הקבוצה נותן שווי גדול יותר לקנייה לאור העובדה שהמחירים ברשתות הקבוצה הינם זולים עד כ-30% לעומת רשתות מזון אחרות".
במיוחד היום, לאור יוקר המחיה, הצרכנים מבינים כי התו המלא מעניק להם שווי גדול יותר בבואם לערוך קניות לחג וכי הכסף שלהם באמת שווה יותר בסל הקניות של רמי לוי לעומת תווים אחרים. מבדיקה שערכה קבוצת רמי לוי עולה שמספר הארגונים שבוחרים לתת לעובדיהם את התו המלא עולה משנה לשנה ובכך מגדיל רמי לוי את נתח השוק שלו בעולם התווים בדרכו להפוך לתו המוביל והמועדף על העובדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה