כסף וצרכנות
פער של 83 שקל על אותו סל פירות – מי הרשת הכי משתלמת?
בדיקת אתר פרייסז מגלה פערים של עשרות שקלים בין רשתות השיווק בסל פירות וירקות קיץ. איפה תשלמו פחות, ואיפה המחיר קופץ כמעט ב-45%?
הקיץ בשיאו, והפירות העונתיים ממלאים את המדפים ואת הסלים שלנו. מנגו, ענבים, אבטיח, נקטרינות ומלון יחד עם הירקות הקבועים – הפכו בבתים רבים לסל קנייה קבוע בכל סוף שבוע. בדקנו באמצעות אתר פרייסז כמה עולה סל פירות וירקות עונתי ברשתות השיווק, והתוצאה מעלה פערים לא מבוטלים בין הרשתות השונות.
הסל הזול ביותר נמצא ברשת רמי לוי, עם עלות כוללת של 190.68 שקל. לעומת זאת, הסל היקר ביותר נרשם ברשת קרפור מרקט, עם מחיר של 274 שקל. מדובר בפער של 83.32 שקלים – יותר מ־43% על אותם מוצרים בדיוק.
בין הפערים שתוכלו למצוא, פלפל כתום שנמכר בעלות של 7.90 שקלים לק"ג, ברשת רמי לוי ויוחננוף, נמכר בעלות יקרה יותר של 12.90 שקלים ברשת קרפור מרקט.
עוד פער בולט ניכר הוא תפוח עץ חרמון שנמכר בעלות של 7.90 שקלים לק"ג ברשת רמי לוי ובמחיר היקר שלו בעלות של 14.90 שקלים לק"ג ברשת ויקטורי.
פער ניכר בולט במחיר המשמש שנמכר בעלות המוזלת של 12.90 שקלים לק"ג ברשת ויקטורי ובעלות היקרה של 22.90 שקל ברשת רמי לוי ושופרסל דיל.
הבדיקה כללה את הפירות הקיצים המובילים: אבטיח, מנגו, נקטרינה, מלון, תפוחים ובננות, לצד ירקות בסיסיים כמו עגבניות, מלפפונים, קישואים, בצל ותפוחי אדמה. מדובר בסל צרכני פשוט יחסית – כזה שכל משפחה רוכשת מדי שבוע – מה שהופך את הפערים הללו למשמעותיים מאוד, במיוחד בתקופה שבה יוקר המחיה מורגש בכל בית.
עוד ב-
הנתונים מבהירים: מי שבוחר את הרשת בקפידה, יכול לחסוך עשרות שקלים בכל קנייה. בחישוב חודשי – זה כבר מצטבר למאות שקלים. רגע לפני שאתם עושים את הקנייה השבועית – שווה לבדוק איפה זה יוצא הכי משתלם.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



