כסף וצרכנות
קסטרו משיקה מהלך חוזר: זה מה שקורה היום ברשת
חברת האופנה קסטרו ממשיכה את שיתוף הפעולה עם מעצב העל המוביל אלון ליבנה. לאחר קולקציית חורף עוצמתית שהייתה הומאז' לפרסומות האייקוניות של קסטרו משנות ה־90, ואחריה קולקציית קיץ שהושקה בתצוגת אופנה סוחפת שלא הותירה אף צופה אדיש – כעת משיקים קסטרו וליבנה את הדרופ השלישי: קולקציית הריזורט והערב "TOKYO". את הקולקציה מדגמנת, בר רפאלי.
.jpg)
אלון ליבנה עם בר רפאלי בקולקציה החדשה שלו בקסטרו. צילום: יח"צ
עוד ב-
לרגל השקת הדרופ השלישי אמר אלון ליבנה: "בשנתיים האחרונות אני גאה לשתף פעולה עם קסטרו ביצירת קולקציות ייחודיות שמבטאות את השפה העיצובית שלי, ייצור כחול-לבן, לקהל הישראלי. זו הייתה דרך מרתקת של יצירה, השראה וחיבור ללקוח המקומי. התקופה האחרונה – עם האתגרים הביטחוניים והחברתיים שכולנו חווים – לא דומה לשום דבר שציפינו לו. עולם האופנה, כמו תחומים רבים אחרים, מתמודד עם מציאות חדשה ולא פשוטה. ובכל זאת, דווקא עכשיו, אולי יותר מתמיד, יש ערך ליכולת להביא צבע, תקווה ויופי אל תוך השגרה היומיומית. זו זכות גדולה עבורי להיות חלק מזה."
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה



