כסף וצרכנות

קסטרו משיקה מהלך חוזר: זה מה שקורה היום ברשת

רשת קסטרו השיקה היום בפעם השלישית את השיתוף פעולה שלה יחד עם מעצב העל אלון ליבנה. כל הפרטים
ענת סימן טוב | 
צילום אסיה רביבו

חברת האופנה קסטרו ממשיכה את שיתוף הפעולה עם מעצב העל המוביל אלון ליבנה. לאחר קולקציית חורף עוצמתית שהייתה הומאז' לפרסומות האייקוניות של קסטרו משנות ה־90, ואחריה קולקציית קיץ שהושקה בתצוגת אופנה סוחפת שלא הותירה אף צופה אדיש – כעת משיקים קסטרו וליבנה את הדרופ השלישי: קולקציית הריזורט והערב "TOKYO". את הקולקציה מדגמנת, בר רפאלי.

הקולקציה חושפת צד נוסף בעולמות ההשראה של ליבנה, ומציגה מערכות לבוש מהוקצעות לנשים ולגברים. לראשונה, כוללת הקולקציה גם מגוון שמלות ערב בשילוב אלמנטים צורניים – תכשיטים שעוצבו במיוחד עבור כל דגם. את האבטיפוס של כל תכשיט פיסל ליבנה בעצמו, במו ידיו. לאחרונה, אגב, יצאה החברה בבשורה אדירה ללקוחות עם שורה של הטבות בלעדיות.

אלון ליבנה עם בר רפאלי בקולקציה החדשה שלו בקסטרו. צילום: יח"צ
שתי הקולקציות הקודמות נחטפו מהמדפים והאתר, כאשר רוב הדגמים הפופולריים הפכו ל־Sold Out תוך זמן קצר.
כפי שמקובל בשיתופי פעולה עם מעצבים, גם כאן מדובר במחירים שאינם שגרתיים. טווח המחירים בקולקציה נע בין 89.90 שקלים (לרוב עבור חזיות) ועד 899 שקלים לפריטים ייחודיים יותר.
 


לרגל השקת הדרופ השלישי אמר אלון ליבנה: "בשנתיים האחרונות אני גאה לשתף פעולה עם קסטרו ביצירת קולקציות ייחודיות שמבטאות את השפה העיצובית שלי, ייצור כחול-לבן, לקהל הישראלי. זו הייתה דרך מרתקת של יצירה, השראה וחיבור ללקוח המקומי. התקופה האחרונה – עם האתגרים הביטחוניים והחברתיים שכולנו חווים – לא דומה לשום דבר שציפינו לו. עולם האופנה, כמו תחומים רבים אחרים, מתמודד עם מציאות חדשה ולא פשוטה. ובכל זאת, דווקא עכשיו, אולי יותר מתמיד, יש ערך ליכולת להביא צבע, תקווה ויופי אל תוך השגרה היומיומית. זו זכות גדולה עבורי להיות חלק מזה."

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה