כסף וצרכנות

מותגי היוקרה בצניחה חופשית: הירידה בהכנסות תוביל למחירים תחרותיים?

שאנל דיווחה על ירידה של 4% בהכנסות בסוף 2024. התאגיד LVMH שמחזיק בדיור ובמותגי יוקרה נוספים שבר רצף רב-שנים של צמיחה. המשבר בשוק היוקרה לפנינו?
מערכת ice | 
תצוגת אופנה-אילוסטרציה AI
שוק מותגי היוקרה חווה תקופה קשה. כמעט כל החברות המובילות מדווחות על ירידות בהכנסות, וחלקן אף יוצאות במאמצים נואשים כדי להחזיר את הלקוחות אל החנויות. דיור למשל, השיקה חנות ספא בחנות הדגל בניו-יורק.
יש הסבורים כי בכך, ברשת מנסים להחזיר את קהל הלקוחות לחנות באמצעות פיתויים כאלו. שכן, התאגיד LVMH שמחזיק בדיור ובמותגי יוקרה נוספים, דיווח על ירידה של כ-2% בהכנסות בסוף שנת 2024.
בנוסף, שאנל דיווחה על ירידה של 4% בהכנסות בסוף 2024, וגם מותגים כמו מייקל קורס (7% ירידה), פראדה (2% ירידה) ומונקלר (2% ירידה) הציגו הצטמקות ברווחים. למגמה הזו יכולות להיות סיבות רבות. אחת מהסיבות, יכולה להיות מלחמת הסחר בין ארה"ב לסין. הצרכנים, עדיין מחכים לראות מה יוליד דבר, ולכן, שומרים את הכסף שלהם.
זאת ועוד, תעשיית הזיופים הולכת וצומחת בקצב מדאיג, ומותגי היוקרה מגיבים במהירות. הם מבצעים שיתופי פעולה יחד עם חברות שפונות למעמד הביניים, ומשיקים מוצרים במחירים תחרותיים יותר. אם הירידה בהכנסות תימשך, לא מן הנמנע כי מחירי המוצרים ימשיכו לרדת.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה